26‏/2‏/2013

شقاوة بنوته .. الحلقه الثالثه

رشا وطارق فى العربيه
لاء والنبى انت نسيت اخر مره فاجئتنى فيها
اه لما
فلاش باك
مودينى فين بس يا حبيبى
تعالى بس
ماشى بس احنا نازلين هنا ليه
طارق للمراكبى لو سمحت خلاص القارب جاهز
اه يا بيه اتفضل
"رشا" فى ايه يا طارق
مفاجئه هانركب القارب دا لوحدنا بعيد عن كل الناس
ازاى
يلا بس اركبى
طارق ورشا فى المركب
رشا بتدور حواليها فين المراكبى
طارق بيمسك المئادف وبيرفع وينزل فى البحر
رشا بخوف انت بتعمل ايه
انا المراكبى  ياحبيبتى
نــــــــــــــــــعم
ايه
نزلنى يا طارق
ليه بس يا روحى
روحى وقلبى ايه..انت بتعرف تئدف اصلا
ها ..اه  اه متخافيش
يا طارق رجعنى
طارق بيئدف اكتر
رشا بخوف طيب يلا سمعنى كلمتين حلوين
دا انا هاسمعك احلى كلام والمركب اتقلب بيهم
رشا بتعوم لاء فعلا احلى كلام
استنى بس حبيبتى مش بعرف اعوم
كمان وبتقرب منه وبتمسك شنطتها جامد وبتطلع بيه
طارق يااااه كنت هاغرق
ائدفت يا فالح
"الواقع"
"رشا"انا بس يا حبيبى ليا طلب عندك
ايه حبيبتى
ياريت متفاجئنيش ابدا علشان نعيش سوا مبسوطين
ليه بس طيب شوفى مفاجئه النهارده
ما بلاش
لاء يلا بلاش جبن دا انتى هاتتبسطى جداً
***********
يمنى بتدخل البيت ماما انا جيت
يا نهار الهنا يا ختى ايه شكلك مبسوط كدا ليه
اصل طلعت حلوه
ومين اللى اتص فى نظره وقالك كدا
ناس كتير دا انا اتعكست كتير اوى النهارده
ومعرفتيش تجيبى حد من اللى عاكسك فى ايدك وانتى جايه
تصدقى يا ماما نسيت المره الجايه
المره الجايه يا هم بقى جايه ومبسوطه اوى انك اتعاكستى
الله فى ايه يا ماما
انتى هاتموتينى يا بت
ليه يا ماما دا انا عسل
عسل دا انتى حمه
"محمود بيخرج من اوضته" ايه يا ماما فى ايه
اختك هاتفرسنى وانت لابس ومطقم ورايح على فين ان شاء الله
نازل مع اصحابى
"يمنى بضحكه" وايه برطمان المسترده اللى انت طالع منه دا
"محمود" حقه يا ماما وحش
الام بتكتم ضحكتها لاء يا زى القمر
"يمنى" ههههههه قمر فعلا
ما بلاش انتى اللى تتكلمى
ليه ان شاء الله اتكلم براحتى
يا بنتى احنا لقينك اوقدام الجامع انتى مش ملاحظه فرق الشبه
ماما سامعه
هههههههههههه والله لو كانوا خرجوكى من الاوضه وانتى مولوده
كنت صدقت وقولت بدلوكى
"محمود بضحك"
 كدبت انا بقى
ايوه اكيد بتقولوا كدا علشان انا احلى واحده فى بيتكوا
"الام ومحمود بضحك"اه فعلا
يا شيخ روح بكره نتفرج على اللى هاتجيبها
الا صحيح يا واد يا محمود انا عاوزه بت قمر كدا شبه يمنى بالظبط
"محمود بضحك"لاء شكرا مش عاوز اتجوز احسن
ليه يا محمود دى يمنى قمر وبتبص ليمنى يا ساتر
يمنى بأبتسامه ايه الرضا دا يا ماما قولى عاوزه ايه
تنضفى الشقه
اؤاؤاؤاؤاؤاؤااااو  حلوه دى يا ماما
ماما انا جايه تعبانه هادخل انام بس حضريلى الاكل لانى واقعه
لاء انا تعبت شيل وحط ادخلى حطى لنفسك
ايه المعامله دى يا ماما الله
امشى يا بت من اقدامى
"محمود " انا لو منك يا يمنى ارمى نفسى من البلكونه دى
طيب خليك احسن منى وريحنا
خلاص بقى يا واد انت وهيا زهئتونى يلاجتكوا الارف هاروح اريح شويه
محمود ويمنى بيبصوا لبعض شكلى هانام خفيفه
وانا شكلى هانزل من غير فلوس
طيب يلا مع نفسك
ما تخليكى جدعه
مش انا لقتونى على باب الجامع
لاء مين يتقطع لسانه قال كدا
واحد حمار
دا حمار وكلب بس يلا بقى
وحيوان
خلاص بقى
طيب مين احلى
انتى طبعاً يا بنتى دا انتى موزه
ماشى خد
كل الكلام دا وفى الاخر 20 جنيه وبيجرى يا بنتى دا لقيناكى على باب حمام الجامع باب الجامع انضف من اننا نلاقيكى اقدامه
اه يا كلب

***********
رشا يلا يا حبيبتى انزلى
رشا بخوف احنا فين الاول
انزلى بس هاندخل وتعرفى
رشا داخله فى مكان شيك جدا وبيقعدوا على تربيزه
ايه رأيك يا حبيبتى
ايوه هيا دى المفاجئات يا بلا
بجد عجبتك
ايوه جدا
"الجرسون اخد الطلبات ومشى"
"الطاهى بيقرب ومعاه الشوايه والمشويات
رشا بخوف فى ايه
هوا ايه
الاكل هايتعمل هنا ياحبيبتى اقدامنا
ماشى حبيبى طيب قولى كلمتين حلوين
هاقولك احلى كلام انا فاكره الجمله دى
النار الحقى النار قومى
مش انا بقولك فاكره الجمله دى ياريت بلاش تقولها تانى
هيا ايه
هاقولك احلى كلام .. وشها وحش
طيب يلا بينا من هنا المطعم كله بيتحرق
وشنا يا حبيبى
تصدقى شكلنا فقر يا حبيبتى
واضح كدا .. علشان خاطرى بلاش مفاجئات تانى ابدا ممكن
عن نفسى مش هاقولها تانى خلاص بصراحه بطلت اتفائل بيها
طيب اجررررررررى 
***************
انت نمت يا اسماعيل
لاء باكل
ياراجل وانت رخم زى ابنك كدا
ما انتى اللى اسألتك غريبه واحد نايم هايبقى بيعمل ايه يعنى
انت ماصدقت يا راجل علشان تقوم فيا كدا
عاوزه ايه يا ام محمود
قوم نتكلم شويه
ما انا هاكلمك فى الحلم اهو
وتكلمنى فى الحلم وانا جنبك ليه
علشان هاحلم بيكى على طريقتى
مش فهما
يعنى مش كل كلمه هاقولها هاتبقى بتريقه
كدا يا اسماعيل دنا بحب اهزر معاك
ماشى سيبينى انام بقى
ماشى يا خويا نام وانت وراك ايه الا النوم والاكل
هاتبدأى
لاء خلاص سكت اهو "نام ياخويا نام"
***********************
يمنى ورشا تانى يوم بيدخلوا الشغل سمير بنفس اللبس امبارح ونايم
"رشا" دا شكله حب الطقم
"يمنى" لاء شكله نام هنا ياعينى
"يمنى" استاذ سمير اصحى
استاذه يمنى اتأخرتى اوى
"رشا مش قادره تمسك نفسها" ليه انت هنا من امبارح

.................................
................................

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق