2‏/2‏/2013

نادينى .... الحلقة الثانية


مصطفى فى المحاضره والدكتور اقدامه وبيبتسم

الدكتور: لو سمحت ممكن تقولى كنت بتكلم فى ايه

انا يا دكتور

ايوه

حضرتك كنت بتكلم فى فى ماده رقم ..وانا ...

ماشى اتفضل انا قلت انك مش مركز علشان شوفتك بتبتسم

لاء مع حضرتك اسف

ماشى اتفضل اقعد نكمل

مصطفى بيخرج من المدرج بعد ما المحاضره خلصت وكل تفكيره فى نادين

قرر يروح لها ...مصطفى بيدخل يدور بعينيه على نادين وقرر يتصل بيها بعد ما يأس انه يعملها مفاجئه وبيطلع الموبايل من جيبه

مصطفى

بيتدور اهلا اذيك يا شاهى عامله ايه

انا تمام وانت

انا الحمد لله كويس وسكت ورجع يدور بعينيه على نادين بعد ما قرر مايتصلش بيها اقدام شاهى

ايه يا مضطفى بتدور على حد

اه ..فين نادين

شاهى بضيق هيا كانت معايا من شويه مش عارفه راحت فين ممكن تكون بتكلم اى حد

مصطفى بلامبالاه لتلميحتها طيب بعد اذنك هاروح اتصل بيها اشوفها

مصطفى بيضغط اتصال ...شافها واقفه بعيد قرب منها وهوا مبتسم

نادين

نادين بتركز بعينيها مع صوت اللى بينادى .. مصطفى حبيبى ايه المفاجئه الحلوه اوى دى

حبيبتى انتى عملالى جنان طول المحاضره افتكرك وابتسم والدكتور يقولى بتضحك على ايه

هاهاهاها حبيبى انا اصلا مجنونه بيك ربنا يخليكى ليا

مصطفى وعينيه فى عينيها حبيبتى انا اللى بحبك وبحنيه وصوت رقيق وهادى انا اللى بحبك اوى اوى اوى

نادين بوش احمر وبتخبط بأيديها كتفه ايه يا مصطفى الله احنا فى الجامعه الناس ها تشوفنا

حبيبتى ما يشوفونا ...الناس كلها عارفين نادين ومصطفى لبعض

ايوه حبيبى عارفين بس انا مش عاوزه حد يحسدنا بقى

حبيبتى ما فيش عين حاجه تقدر تفرقنا احنا حبنا اقوى من كل الكلام الفارغ دا

نادين بتنزل عينيها الارض حبيبى وانا كمان بموت فيك

يا لهوووووووى يا نادين بنحب بعض بقالنا كام سنه دلوقتى وبردوا لسه كسوفك وحمار خدودك اللى بموووت فيهم دووول ربنا يخليكى ليا

نادين بتلف بوشها وبتبتسم الله بقى يا مصطفى اسكت بقى

خلاص خلاص مش هاكسفك اكتر من كدا

شاهى عينيها على مصطفى ونادين وشايفه حبهم اللى من غير ما تسمع كلامهم بس الحب باين عليهم وفى عينيهم

والدموع بتناجى عينيها نفسها مصطفى يحس بيها مقدرتش تشووفهم اكتر مشيت وهيا قلبها موجوع على الحب الكبير اللى فى قلبها و لحد مش حاسس بيها خالص

...................................................................................................................................................................

ليلى فاتحه الفيس وبتكلم

هاى انت اسمك ايه

محمود بتفكير هاقولها اسمى ايه دى انا هاقولها اى اسم بقى ...انا اسمى خالد وانتى

انا ...انا ميريهان

هاى اذيك يا مريهان فى سنه كام

انا 4 تجاره

والله وانا مخلص تجاره

انتى ساكنه فين

ساكنه فين اقوله فين دا بقى اه...الهرم وانت

هاقولها مكانى ما انا كدا كدا بعيد وبيناتى غلط ...انا المعادى

يا سلام دا طلع من نفس منطقتى والله ممكن يطلع حد اعرفه ...مممممم منين فيها

ليــــــــــــه تعرفى حد فيها

اه اصحابى من هناك

طيب لما تجى ابقى قوليلى بقى اشوفك ممكن رقم تليفونك

ايوه ممكن سيفه عندك00000000

اوك ودا رقمى 00000000وياريت اشوف صورك

اه اكيد بس انا ماليش صور ناو على الجهاز اكيد هانزل صوره وابعتهالك ممكن صورتك انت

اه اكيد ..وفتح محمود يدور فى صور اصحابه على اشيك واحسن حد واختار صوره وبعتها

ها ايه رأيك

وااااااااو امووور

شكراً يا قلبى واكيد انتى كمان امووووووره اوى انا متأكد

ميرسى

نادين بتدخل على ليلى ...ليلى بتعملى ايه

بكلم اصحابى وقفلت معاه على اساس ان النت فصل وخلاص

خير يا نادين عاوزه حاجه

لاء يا حبيبتى وحشتينى بس اوووى

ربنا يخليكى وانتى كمان

هتعملى ايه بليل ما تيجى نقعد سوا مع بعض ونجيب فيلم ونتفرج عليه سوا ويمكن بابا يجى من الشركه بدرى نعمل اكله حلوه

هههههههههه كل دا لاء معلش انا اصحابى مستنينى نازلين النادى سوا

يا ليلى علشان خاطرى وحشنى اوى نقعد سوا

معلش معلش اكيد فى يوم هانقعد سوا ونتكلم يوم تانى وهانعمل كل اللى انتى عاوزاه بس النهارده مستحيل

نادين بحزن خلاص يا ليلى اللى تحبيه

.....................................................................................................................................................................

شاهى بتذاكر على مكتبها فى اوضتها الام بتدخل عليها

شاهى حبيبتى محمود ابن عمتك اتصل وبيقول عشر دقايق وهايكون هنا

طيب يا مامى وانا مالى

يا شاهى انا مش عارفه انتى مش بتديله فرصه يعبر عن مشاعره ليكى ليه

يا مامى انا مش بحبه وعمرى ما هاحبه فالاحسن ليه وليا ان مدلوش فرصة يعترف بحاجه مش ها تتحقق ويكون بينا حساسيات

يعنى فى حد تانى انا مامى حبيبتك واكيد افرحلك واساعدك كمان

شاهى بحزن لاء يا مامى اكيد لو فيه كنت قولت لحضرتك

ماشى يا روح مامى بس بردوا البسى واجهزى علشان محمود مينفعش يجى ويقعد معايا بس وحشه ليه

حاضر يا مامى ثوانى واجى

محمود فى الليفنج هوا والام شاهى بتدخل ...اذيك يا محمود

محمود بأبتسامه منوره وشه ازيك يا شاهى عامله ايه فى الجامعه

شاهى بتقعد الحمد لله كله تمام

الحمد لله انا واثق انك ها تبقى احسن صحفيه فى الدنيا

لالا انا عاوزه ابقى مذيعه

احلى مذيعه يا شاهى انا واثق ها تقعدى كل الناس فى البيت

ههههه مش للدرجه دى يعنى

لا انا واثق فى اللى بقوله وعارف الناس ها تعجب بيكى ازاى

لا انا عاوزه ابقى زى منى الشاذلى ونفس نجاحها

ايوه ايوه انا فهمت علشان انتى حلوه زيها

ميرسى يا محمود مجامله لطيفه بس صدقنى لاء انا من صغرى نفسى اكون مذيعه

وهاتكونى ان شاء الله صدقينى

شكرااا يا محمود ان شاء الله
......................................................................................................................................................................

مصطفى بيدخل البيت وبيقرب من سوزى اذيك يا عسل

الام بتسيب المجله من ايديها حبيب مامى عامل ايه

تمام يا امى

بردوا انت ليه مش بقيت تقولى مامى

يعنى يا امى راجل زيى كدا يقول مامى

ايوه وفيها ايه يعنى انا مش بحب امى دى

امى سيبك من الكلام دا انا جعان اوى ونفسى مفتوحه جداااا

يا حبيبى دقايق هاخلى الداده تجهزلك السفره

هاطلع اغير هدومى وانزل يا احلى ام فى الدنيا

ماشى حبيبى مستنياك

ايوه يا مامى علشان عاوز اتكلم معاكى فى موضوع مهم

موضوع ايه

لما انزل يلا انا طالع

انت دايما كدا لازم تشوقنى

ايوه ايوه علشان تسمعينى بأهتمام وفضول

سوزى بابتسامه والله انا متشوقه من دلوقتى

على فكره يا امى كنت زمانى لبست ونزلت

خلاص خلاص اطلع مستنياك

نكمل مع الحلقه القادمه

هناك تعليق واحد: