26‏/2‏/2013

شقاوة بنوته.. الحلقه الاولى

الحلقه الاولى
.............

يمنى انتى يا بت يلا

كدا حلوه

حلوه ايه وانتى شبه البلياتشو كدا انتى هاتقبلي العريس كدا

"اه نفسى يطفش" اه يا ماما وحشه

وحشه دا اللى قال انك وحشه ظلمك

كدا يا ماما

كدا ونص امشى يا بت امسحى اللى فى وشك دا بدل ما فرج عليكى الشارع

يمنى "بضحكه مكتومه "ياماما كدا هاتأخر على عريس الغفله بتاعك

بتاعى يا قليلة الادب يلا الهى يعمى ما يشوفك وانتى وحشه كدا

يعنى ادخله

اتنيلى ادخلى الهى نرتاح منك

"هههههههههه"ايوه كدا

...............................
يمنى بتدخل بصينيه العصير وبتقرب من العريس

شاب قاعد شكله مقبول .. يمنى بتقرب منه خد

الام بضحكه هههههههه اصل بنتى خام وبتجز على سنانها اسمها اتفضل يا حبيبتى

يمنى بتبريق اتفضل يا عريسى وبتقعد

ايه انتى هاتقعدى يلا على اوضتك

مش لما اشوف عريسى يا ماما دا حلو اوى

امشى يا بت

العريس بيقوم انا هامشى

الام بتلاحق عليه ليه بس لاء اقعد

العريس بخوف

لاء هامشى معلش وبيخرج يجرى والام وراه استنى بس هاقولك

الام بتجرى على اوضة يمنى ايه اللى عملتيه دا يا بت

ايه يا ماما عملت ايه بس

يعنى مش كفايه وحشه وكمان بتتكلمى

ايه يا ماما  انا مش عاوزه اتجوز واسيبك

تسيبينى يا لهوووى يوم المنى والنبى سيبينى يابت سيبينى ارجوكى

الله يا ماما بس انا بحبك ومقدرش ابعد عنك

 يابت انتى نازله حوله

وقلت بكره تصلح والحمد لله اتصلحت

هيا ايه ياماما

عينيكى يا روح امك

نازله زرقه مش باين فيكى غير بؤك لما كنتى بتعيطى فى الضلمه

زرقه ازاى يعنى

يعنى سودا شبه البلاك ياروح امك

بس دلوقتى ايه قمر ولا مش قمر

بيجى محمود اخوها على صوتها ها ياماما هانخلص منها امتى

شكلنا مش هانخلص اختك طفشت العريس بقى ياقلب امه مش عارف بيجرى ازاى

وانا بجرى وراه لما لقيته طار

الله يكون فى عونه انا بردوا كنت بقول ها يستحملها ازاى

ايه يا جماعه دا انا قمر وكيوت خالص

يا بنتى دا كان هياخد سلعاوه معاه فى البيت بصى لنفسك فى المرايه

يمنى بتبص لنفسها وبتعطى لنفسها بوسه اموووووووه قمر وربنا

الام قمر يا سودا يا كودا ياعرة البنات

ماما هاتبدأ موسوعة الشتايم اهيه

بعد اذنكوا هانزل لجدو حبيبى تحت زمانه مستنينى

مانتى مش نافعه غير فى كدا انزلى ياختى

.........................

جدو حبيبى

ههههههههه ايه وصلة الشتايم اللى كنت سامعها دى

وصلة كل يوم يا جدو

ههههههه قالتلك كنتى نازله حوله

اه ههههههه وانا اقولها ازاى

اه انا ببص لعينيكى مش عارف رجعوا لمكانهم كدا ازاى

هههههههه اكيد بس حد ضربنى اتعدلوا

طيب يلا اعمليلى شاى اعمليلك حاجه مفيده

انت كمان يا جدو دا ظلم

يلا يا وحشه

ههههههههه لاء كفايه شتايم لحد كدا

هههههه لاء دا انا شتمتى مختلفه

هههههه معلش يا جدو خليك بكره اكون نضفت ودانى واعرف استقبل شتيمتك

ماشى يلا روحى اعملى الشاى ولا

لاء اهو 

.............................
تانى يوم يمنى فى الشغل

اه يا بنتى العريس يجرى وماما وراه وانا اضحك

هههههه متخيله المنظر وربنا فاكره اللى قبله

ههههههه لما ماما قعدت عليه وتقوله مش هاتمشى

اه بقى يقولها خلاص قومى انتى بس ومش هامشى

ومحمود اخويا ماسك المقشه وواقف على الباب

ههههههههه دا انتى بتعملى فى اللى يتقدمل عمايل

هههههههه هيا سايبه انا محققتش لسه طموحاتى

ماشى يا ام طموحات هاروح انا شغلى بدل ما اسمعلى كلمتين

وانا هاروح لسمير اخد منه الشغل

هههههههه صباح النحنحه

ههههههههه دا انا بحمل هم اطلعله

هههههههه دا انتى مشوفتيش النهارده داخل بقى ولابس نضاره جديده

بجد شكله ايه

هاتطلعى وتشوفى بنفسك بس ابقى امسكى نفسك اصل عرفاكى

ههههههههه للدرجادى

هههههههه هاتشوفى وقوليلى


.................................................
.................................................

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق