26‏/2‏/2013

شقاوة بنوته ...الحلقه الثانيه

يمنى بتدخل بشويش الاوضه سمير واقف مديلها ضهره
استاذ سمير
سمير بيدور وبيوقع كل الدوسيهات اللى فى ايده استاذه يمنى انتى هنا
هههههههه لاء هناك
هناك فين
فى البيت اصل قولت اجى اقولك هاخد اجازه
ايه دا بجد
ههههههههه اه بجد
والله زعلت
معلش ما انا هاجى بكره
ماشى هاستناكى
طيب ممكن تجبلى الورق اللى محتاج اخلصه
سمير بيعدل النضاره وبيسبلها الورق هوا فين اه اهو
"كويس انك لقيته بنضارتك دى" ماشى شكرا
طيب هاتيجى بكره الساعه كام
ياعم روح وانت اهبل كدا
ايه
لاء بكح
طيب اشوفك بكره خلى بالك من نفسك
ليه حد مستنينى بره
مين
لاء بص انا هابقى اعدى عليك وانا مروحه بس حلوه النضاره دى ههههههههه
بجد
اه ابقى البسها على طول بس شايف بيها
لاء
هههههههه ما انا بقول بردوا
.............................................
محمود قاعد بيذاكر والام بتدخل محمود بتعمل ايه
بتفرج على التليفزيون
بتتفرج ايه ما انت بتذاكر اهو
والله تصدقى مكنتش واخد بالى
ياواد بطل غلبه
حاضر
انا مقهوره اوى على عريس امبارح بس لو كنت مسكته
يا ماما حرام عليكى دا امه بتحبه
اه وربنا دى بت يا ساتر
اه يا ماما خنيقه كدا
عيب يا واد متقولش على اختك كدا بس لو كانت حلوه شويه
اه ولا بيضه شويه
ولا امروه كدا
كانت اكيد اتجوزت
يلا يمكن يجى اللى يتص فى نظره ويجوزها
اشك
ايه دا صوت ابوك تعالى يا منير انا هنا عند محمود
منير بيدخل بتعملوا ايه
بندعى ربنا يخلصنا من بنتك
ليه دا بنتى قمر شبهى بالظبط
الام ومحمود ههههههههههههه فى دى عندك حق
خلاص بقى يا ماما من شابه اباه
اه يا باختى الاوليل
فى ايه دا انا جايبلك خبر يجنن
قول يا خويا نفسى افرح
اسماعيل زميلى فى الشغل عاوز يتجوز
اللى عنده 40 سنه
اه
طيب واحنا مالنا
هانجوزه يمنى
بقى ياراجل بت عندها 24 سنه تجوزها لواحد عنده 40 هيا وحشه اه بس مش لدرجه 40
ياماما خلينا نخلص
وحياة من عدل عينيها ما يحصل دى طفشت  الامرات والمهندسين اجوزها فى الاخر لموظف وعنده 40 سنه وهوا ايه خلاه يقعد لدلوقتى من غير جواز
بيقول ملقتش اللى احبها
حبه برص وعشره خرس ان شالله حبيته عقربه
ايوه اديله
دا حمار
ايه كمان
دا وبتنتبه لمحمود وهوا منسجم ايه يا ابن ***ويا***بتخلينى اغلط فى الراجل الطيب ليه
ياماما انتى مش محتاجه حد يخليكى تغلطى ما شاء الله انتى موسوعه
بتتريق عليه يا حيوان
هههه يلا هانبدأ الدور عليه
"اسماعيل"يلا يا ام محمود حضريلى الغدا
اه ما انتوا موركوش الا الاكل انتوا فالحين غير تكلوا وتجروا على الحمام
"اسماعيل"ههههههه الدور عليه سلام يا محمود
......................................
يمنى قاعده على مكتبها منغمسه فى الاوراق اللى اقدامها
رشا صاحبتها بتقرب منها ايه خلصتى
هوا انا هاخلص النهارده دا كله ورق هوا مافيش غيرى
مش ليكى طموحات اشربى بقى
لاء خلاص ضاعت
ههههههه من دلوقتى بعتى القضيه
لاء مستحيل
طيب يلا اروح انا احب فى طارق شويه
ايوه ناس ليها حب وناس ليها اوراق
طموح طموح
امشى يا بت بس سمير طلع ايه اموووور
مش بقولك انا مش عارفه ايه نضارته دى
اه وانا اقوله شايف بيها يقولى لاء دا اهبل
رشا بتغمزها بعينيها
ولا الطقم كله .. كأنه طالع من الحلم
يا بنتى استاذ سمير حلو فى كل حاجه
حلو اه حلو اوى بس بالعكس
احم احم
يمنى بتبلع ريقها استاذ سمير
اه اللى طالع من الحلم
كان حلم ايه بقى احكيلى
كنتى معايا
اه كنت باخد منك النضاره الحلوه دى
لاء كنتى العروسه
يالهووووى هوا انتوا مستقصدنى عروسه حتى فى الحلم
"رشا" الله يسهلك يا يمنى
خير يا رشا انتى مش كنتى عاوزه تروحى يلا
يلا ايه
نروح وبتاخد شنطتها من على الكرسى يلا
سمير بحزن ماشيه يا يمنى
لاء هانزل واطلع بس استنانى هنا
بجد ماشى
رشا ويمنى نازلين بيضحكوا حرام عليكى يا يمنى دلوقتى يفضل مستنيكى
يا شيخه سيبك منه دا عبيط اوى والله
طيب يلا طارق اهو يلا روحى
لاء تعالى نوصلك
لاء انا عاوزه امشى النهارده
ليه اشمعنى النهارده
اصل ليا مزاج اتعاكس اصل بجد بدأت اصدق ماما
ازاى
هههههه ان وحشه عاوزه ثقتى ترجعلى
يا مجنونه دى علشان عاوزه تجوزك بس
لاء اصلك مبتسمعيهاش وربنا قربت اصدق
لاء عارفه طنط
رشا بتركب جمب طارق اذيك يا حبيبى
حبيبتى هيا يمنى مجتش نوصلها ليه
"بضحكه" نفسها تتعاكس
نعاكسها
نعم
احم احم ايه قلة الادب دى مين السافل اللى قال يعاكسها
طيب اطلع يا طارق
هانروح فين يا روح طارق
مش عارفه فاجئنى
ما بلاش
اه صح انا عارفه بلاش تفاجئنى روحنى
لا خلاص هافجئك
لاء والنبى انت نسيت اخر مره فاجئتنى فيها
اه لما ......
...............................
.................................

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق