19‏/4‏/2013

خفايا القلوب ... الحلقه الاخيره

بما انها الحلقه الاخيره كالعاده ياريت اللى تابع مينساش يقول رأيه على القصه ككل مستنياكو ... والصامت بلايك ... ^_^

الحلقه الاخيره
..............

المسعفين بيجروا وعاصم غايب عن الوعى وبيجروا بيه

"عبد العزيز" الله اشرف عاصم

"اشرف بيفوق من شروده" عاصم ايه

"عبدالعزيز" لسه داخل حالا مع المسعفين شكله عامل حادثه جامده

"اشرف" وانت مجرتش وراه انا هاروح اشوفه

"عبدالعزيز" لاء خليك انت مع اهل مراتك ميصحش تسيبهم وانا هاروح اشوفه واعرف فيه ايه واجى اطمنك

"اشرف بيجرى" انت هاتفضل تتكلم ومش عارفين فيه ايه

........................................................

"لميس شايله شنطة سفر وداخله بيت اهلها"

"ساميه بتقابلها على الباب" اتأخرتى ليه

"لميس" فى ايه يا طنط حصل ايه

"ساميه"باباكى عاوزك ادخليله

"لميس بتدخل اوضة باباها وهيا خايفه من طريقة ساميه ليها"

"الاب" تعالى يا بنتى عاوزك

"لميس" ايوه يا بابا فى ايه

"الاب" انتى عامله ايه مع خطيبك

"لميس" كويسين يا بابا هاينزل اخر السنه بعد امتحاناتى نتجوز

"الاب بصوت واطى بقول" شوفى كدا فى حد واقف بره سامعنا

"لميس بتنفذ كلام باباها وبتشوف شافت ساميه واقفه قريبه اوى منهم"

"ساميه اول ما شافتها عملت نفسها داخله المطبخ"

"لميس قفلت الباب وراها بشويش ودخلت قعدت جمب باباها على السرير" فى ايه يا بابا

"الاب بصوت هامس" خليه ينزل تتجوزوا اليومين دول وانا هاجهزك على طول يا تسافريله عروسه ويعمل لحد توكيل بكتب الكتاب

"لميس" ليه يابابا ايه اللى غير رأيك

"الاب بأسى على خوفه وضعفه اقدام ساميه " ساميه عاوزه تجوزك اخوها وانا عارف انها مش علشان بتحبك علشان الورث بتاعك

"لميس" تجوزنى اخوها ازاى وانا مخطوبه وانت موافق يا بابا

"الاب" يا بنتى انا بقولك ايه دلوقتى وبعدين انا مش قادر اعارضها خدمانى وخادمه اخواتك واخواتك روحهم فيها وانا كبرت

"لميس مقدره موقف باباها وفرحت بوقوفه جمبها حتى لو فى السر " خلاص يا بابا هاكلم مروان اقوله بس حضرتك هاتقولها ايه

"الاب" انتى دلوقتى وانتى خارجه خدى شنطتك وامشى تانى وقولى انا هاموت نفسى لو فكرتوا تجوزونى لحد تانى

"لميس بتبوس باباها وهيا جواها حزن كبير ان بابابها ضعيف بس جواها فرحه تانيه انه حابب يسعدها وميسمعش كلام ساميه "

"الاب" يلا يا بنتى امشى

"لميس بتخرج وبترزع الباب وراها بعد ما قالت الكلمتين اللى اتفقوا عليهم "

"ساميه رايحه تجرى على الاوضه ايه اللى حصل"

"مرضيتش ما انتى سمعتى بتقولك هاتموت نفسها"

"تموت نفسها انت بتصدق الكلام بتاعها دا دى سهوكة بنات "

"خلاص بقى يا ساميه انا هاجوزها خطيبها واخلص منها وعارفه هاديكى ايراط ليكى بأسمك من اللى فى البلد"

"ساميه بفرحه بجد بأسمى انا"

"اه بس خلى اخوكى يطلع بنتى من دماغه بقى وانتى كمان"

"ساميه بفرحه الارض" انا يعنى عاوزه ايه غير سعادتها"

"الاب فى سره لازم الجواز يتم بسرعه قبل ما اكتبلها الارض هاتاخدها وترجع تزن "

.........................................................

"اسماء ماسكه الموبايل فى ايديها "

"الو ايوه يا حبيبى عامل ايه"

"المتصل" وحشتينى اوى ما تسيبك بقى من جوزك دا وتجى تعيشى معايا

"اسماء" اصلا بقى بيخنقنى اوى بس انت عارف المشكله فى الفلوس هوا معاه وانت لاء

"المتصل" بس انتى وحشتينى اوى وبقالى كتير مبشوفكيش

"اسماء" هاجيلك بكره يا حبيبى هاودى سها لماما واجيلك

"المتصل" نفسى تيجى تعيشى معايا بقى وابننا يتربى فى وسطنا مش يتنسب لاب مش ابوه

"اسماء" معلش يا حبيبى انا باخد احلى فلوس منه بسبب حملى دا خلينى بس اخد اللى اقدر عليه قبل ما اولد واسيبه بعدها انا اصلا تعبت من دلعى ليه واهله دول كمان اللى فاكرين نفسهم حاجه وهما اى كلام

"المتصل" ياريت دا انا مفروس منهم

"مراد "بيدخل على اسماء بتقفل بسرعه

"اسماء مرتبكه وواضح عليها مراد بنظرة شك للموبايل كنتى بتكلمى مين "

"اسماء" ها دى ماما بتسلم عليك

"مراد" طيب روحى جهزيلى العشا يلا

"اسماء واخده موبايلها فى اديها وراحت المطبخ عملت الاكل"

"مراد شكلى كدا اللى بفكر فيه صح اه لو طلعتى كدا يا اسماء دا انا هاموتك وارتاح واريح الناس كلها منك "

"اسماء واقفه فى المطبخ بتمسح كل الارقام من على الموبايل "

"مراد بيدخل لاسماء المطبخ" هاتى موبايلك يا اسماء عاوز اعمل تليفون من عندك لان تليفونى فاصل شحن

"اسماء" هاتكلم مين

"مراد" هاكلم اشرف اطمن على منى هاتى

"اسماء فى سرها بتحمد ربنا انها مسحت الارقام"

"مراد واقف فى البلكونه بيسمع اخر مالمه فى تليفون اسماء بيسمع ووشه بيحمر ودموعه بتناجى عينيه"

"بيدخل يجرى بأقصى قوة ليه اسمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاء"

"اسماء برعب" فى ايه

"مراد بيجيبها من شعرها بتخونينى يا بنت*** وكمان حامل من غيرى انا كنت حمار بقى عايشه معايا علشان الفلوس واهلى يفرسوا دوول اهلى برقبة انسانه وضيعه ذيك

"اسماء بتعيط" سيبنى سيبنى بقولك

"مراد" وقادره تتكلمى دا انا هاموتك

"اسماء " ابوس ايدك يا مراد سيبنى وانا هاعملك كل اللى انت عاوزه

...................................................................

كنزى بتجرى فى البيت عند ملك والشاب وراها

"الشاب" اقفى بقى هاقولك

"كنزى بدموع" انت عاوز ايه وفين ملك

"ملك سابتنا ناخد راحتنا مش انتوا متفقين على كدا "

"كنزى بتقف ووراها شباك مفتوح والله لو ما بعدت عنى لارمى نفسى من هنا "

"ترمى نفسك ليه انتى لو مش عاوزه بلاش مش هاضربك على ايدك وفتحلها الباب والباب يفوت جمل بس يا شاطره متبقيش تدخلى بيوت ناس متعرفيهمش طالما عاوزه تعيشى محترمه "

"كنزى واقفه مكانها مش قادره ترد كل تفكيرها ازاى تعدى من جمبه "

"ما يلا انزلى انا مش عاوز وجع دماغ"

"كنزى بدموع وصوت طالع بالعافيه" ابعد عن الباب"

"اهو يلا بقى امشى قولتلك مش هالمسك انا مش عاوز فضايح يلا امشى"

"كنزى بتجرى على الباب ونزلت السلم جرى وقعت مرتين بس كملت بسرعه فضلت طول ما هيا ماشيه فى الشارع تعيط شافت ملك على اول الشارع بتشترى حجات من السوبر ماركت

"ملك"

"ملك بتتلفت وهيا مخضوضه" نعم

"كنزى ضربتها بالقلم" انتى حيوانه وسفله

"كل الناس بتتجمع حواليهم" فى ايه

"ملك مبتردش خايفه من كلام الناس سابتها ومشيت "

"كنزى واقفه بترتعش كل ما تفكر كان ممكن يحصلها ايه علشان ثقتها الزايده فى الناس"

"وقفت تاكسى وهيا خايفه قعدت فيه وايديها على المقبض اللى جمبها وعينيها على السواق فى المرايه ونظراته ودموعها ماليه وشها"

....................................................................................

شروق بتتكلم مع ايه" والله يا ايه متخافى قوليلى اللى جواكى محدش هايحس بيكى ادى

"ايه بضعف" انا

"شروق" قولى يا ايه احنا اخوات وملناش غير بعض انا وانتى مع بعض مافيش انسان يفرقنا لازم اعرف علشان خاطرى

"ايه دموع بتناجى عينيها" انا فعلا

"تليفون ايه بيرن برقم فارس"

"ايه فرحانه برنه فارس اللى لحقت ضعفها واستسلامها لتوسلات شروق "

"ايه" فارس يا شروق هاروح اكلمه مبحبش غيره يا شروق متضعيش حبك علشان اوهام مش فى دماغ حد غيرك

"شروق شايفه فرحه حقيقيه على وش ايه وبتفكير فعلا شكلها بتحبه ليه اضيع حب حياتى علشان اوهام"

.................................................................................

"يحى قاعد فى اوضته حزين تليفونه اخيرا بيرن"

"يحى بيسمك تليفونه بلهفه" شروق

"شروق بشوق" وحشتنى اوى يا حبيبى

"يحى" هونت عليكى من امبارح متكلمنيش

"شروق" انا اسفه يا يحى مش هابعد عنك تانى ابدا ابدا

"يحى" انتى متعرفيش انا سعيد ازاى بالمكالمه بس انا مش عارف ايه اللى غيرك كدا امبارح

"شروق" يا ريت يا يحى منتلكلمش فى امبارح خلينا فى النهارده وبكره وازاى هانعيش سوا سعدا

"يحى" اعمل حسابك هانخلص الشقه بسرعه علشان احنا هانتجوز بسرعه

"شروق" ماشى يا حبيبى

على باب الاوضه واقفه ايه بتسمع ودموعها نازله على وشها هيا متتمناش التعاسه لشروق بس هيا مش قادره تنسى حبها

....................................................................................

"عبد العزيز واشرف اوقدام العمليات "

"الممرضه بتخرج بيجرى اشرف عليها" حالته ايه طمنينا

"الممرضه" كويس كويس ادعوله

"اشرف" يعنى ايه

"عبد العزيز" استنى بس انتى بتجرى كدا ليه

"اشرف" يا ترى فيه ايه شكل كدا الموضوع صعب هاتصل بسحر وامرى لله مكنتش عاوز اخضها

"عبد العزيز" لازم تيجى تبقى جمب جوزها

"اشرف بيتصل بسحلا"

....................................................................................

"فارس بيدخل المستشفى لاشرف" شاف اهل منى الام والاب قاعدين وبيدعوا ربنا ينجيلهم بنتهم

"فارس بخطوه ليهم" سلامو عليكو هوا عمو اشرف مش هنا

"الاب" شفناه بيجرى فى الططرقه دى بس منعرفش رح فين

"فارس" ماشى متشكر لحضرتك

"فى نفس اللحظه بتيجى اخت منى الصغيره بنوته جميله فى كليه هندسه "

"ميرنا" ماما ايه يا ماما رجعت من الجامعه قالولى انكوا هنا

"فارس بيبص بأعجاب على جمالها الهادى ورقتها وبيقف لحظات"

"الام بدموع" اختك منى فقدت مولود والتانى بين الحياه والموت وهيا كمان حالتها خطيره

"ميرنا بحزن" متخافيش يا ماما هاتكون كويسه متخافيش

"فارس بأعجاب" طيب يا طنط بعد اذنكوا هاروح اشوف عمو وبابا واجى تانى اشوف لو حضرتكوا محتاجين حاجه

"ميرنا عينيها فى الارض مرفعتش عينيها فى فارس ودا شده ليها اكتر"

"الاب" انت فارس ابن عبد العزيز ما شاء اله كبرت ربنا يحفظك يابنى

"الله يخلك يا عمو بعد اذنكوا "

..................................................................

"مراد بهدوء اكتر تعمليلى اللى انا عاوزه ماشى "

"جاب ورقه وقلم اكتبيلى عن كل مستحقاته نفقه ومؤخر وبنتك هاتتنزليلى عنها بكره فى الشهر العقارى"

"اسماء" سها لاء يا مراد الا كدا

"مراد" وانا مأمنش انسانه حقيره زيك تربى بنتى هاتمضى ولا افضحك

"اسماء" طيب هات الموبايل دا انا اضمن منين اعملك اللى انت عاوزه وفى الاخر متفضحنيش

"مراد" انتى مش فى موقف تسألى يا توافقى ياهقدم التسجيل دا للمحكمه وهاتشوفى هايجرالك ايه وبنتى بردوا هاخدها

"اسماء" لاء خلاص خلاص وانا عارفه انك مش هاتفضحنى علشان خاطر بنتنا سمعتها

"مراد" متقوليش بنتنا ميشرفنيش اسمنا يتجمع سوا فى مكان واحد يلا اخلصى اكتبى الورقه

"اسماء بتخلص كل الكتابه بيدخلها مراد اوضة نومهم وبيقفل عليها بالمفتاح"

"اسماء" انت بتعمل ايه افتحلى

"مراد" لاء مش هافتحلك غير بعد ما نروح بكره الشهر العقارى واطلقك وبعد كدا مش عاوز اشوف وشك

.......................................................................

"سحر ويحى واشرف وعبد العزيز واقفين اقدام العنايه "

"سحر رايحه جايه ودموعها نازله " انا السبب انا السبب

"اشرف" اهدى يا سحر بتقولى ليه كدا

"سحر بدموع هيستيرى" انا اللى قولتله هاحرمك من ابنك وهاموته فا قرر يموت هوا انا السبب

"الكل بدهشه واولهم يحى" انتى حامل

"سحر بندم على اعصابها اللى خانتها" اه

"يحى" وليه يا ماما عاوزه تنزلى روح مش حرام عليمى

"سحر بتفاجئ " انا كنت فاكره انك هاتزعل

"يحى" ازعل من ايه بس دا انسان عاش طول عمره يتمنى طفل وربنا كافئه على اخر عمره تقومى انتى يا امى تموتى فرحته وبعدين ازاى فكرتى فى كدا مش عارفه انه حرام غير لو فيه خطر على حياتك"

"سحر" انا غبيه.. عاصم يارب تقوم بالسلامه انا اسفه يارب سامحنى بس يقوم بالسلامه هاعمل اى حاجه علشان يقوم بالسلامه

..........................................................................

"خلود ماشيه على البحر حزينه "

"فى عين من بعيد بتراقبها "

"بتفكير" ليه يا خالد ايه اللى كان حصل لكل دا علشان تقسى عليه كدا معقول اللى بينا يكون مش حب وكل كلامك ليا كان مجرد اوهام

"اتنين بيقطعوا على خلود تفكيرها" انت يا حلوه ماشيه لوحدك على البحر ليه ما تيجى نتمشى معاكى يا قمر "

"خلود بخوف " ابعدوا عنى

"ليه بس يا قمر دا احنا هانتكلم سوا كلمتين تلاته بس "

"خلود" بدموع وبتبعد عنهم

"فجأه بتسمع صوت حد بيضرب وبيضرب بتتدور شافت خالص "

"خلود بتجرى عليهم بخوف" سبوه حرام عليكم ابعدوا عنه

"الولدين بيضربوا فى خالد" متبقاش تتدخل فى اللى ملكش فيه يا شاطر وسابوه ومشيوا لما شافوا الناس بدأت تقرب

"خلود بتنزل جمب خالد وبطلع منديل من شنطتها وبتكتم بيه الدم اللى نازل من انف خالد " وبدموع لازم نروح مستشفى

"خالد " انا لازم يعنى علشان اتعرف عليكى خناقه واصالحك بخناقه انا كدا مش هلاقى نفسى

"خلود بخوف بتحاول تبتسم" انت بتهزر يلا تعالى نروح المستشفى الدم مبيقفش

"خالد" الله ايوه كدا حاسس باللهفه دى

"خلود بأبتسامه تسحر" على فكره انت رخم اوى

"خالد" انا رخم مش عيب واحده تقول لجوزها انت رخم

"خلود" جوزها

"خالد" ايوه دلوقتى بتهزرى وناسيه ان بنزف صح يا لهوى على البنات دول

"خلود" اه صح قوم يلا نروح المستشفى

"خالد بيشيل المنديل" على فكره انا كويس خالص

"خلود بتخبطه فى كتفه" يا باى

.......................................................

"الدكتور بيخرج من اوضة العمليات الكل بينتبه ليه"

"سحر بدموع " طمنى يا دكتور حالته ايه

"الدكتور" الحمد لله احسن بس احنا شيلناله الطحال وهايفضل تحت الملاحظه ال 24 ساعه الجايين لو عدوا من غير مضاعفات يبقى خير ان شاء الله ادعوله

"سحر" يارب انت عالم بحاله يارب فرحه بأبنه يارب

"يحى بيحضن سحر" اطمنى يا امى ها يبقى كويس ان شاء الله

........................................................

"هبه وادهم بيدخلوا المستشفى لعاصم "

"ادهم بيمسك دماغه اول ما دخل المستشفى خيالات كتير بتعدى اقدام خياله "

"هبه بتمسكه ايده مالك يا ادهم"

"ادهم مغمض عينه بيعدى اقدامه ..هوا وهبه فى كوشه ..بيشربوا عصير سوا ..هبه بتقوله بحبك"

"هبه" مالك يا ادهم

"ادهم بيقع فى الارض وبيغمى عليه"

"هبه بصوت اشبه بالصويت الحقونى ادهم يا ادهم"

......................................................

"تانى يوم اسماء ومراد راجعين من الشهر العقارى"

"مراد فى الشارع" انتى رايحه فين

"اسماء" هاودع بنتى واخد حاجتى

"مراد" بيتنا دا متحلميش انك تدخليه تانى ولا تعتبى خطوه فيه وحاجتك هابعتهالك عند ابوكى

"اسماء بخوف" بابا لاء انا هابقى اخدها منك

"مراد" اه هاتروحى لعشيقك اتفوووو وسابها ومشى

......................................................

"هبه ويحى واقفين مع ادهم الحمد لله فاق واهله معاه وبدأ يفتكر كل حاجه والدكتور طمنهم كلها فتره بسيطه وترجعله الذاكره كامله "

"سحر اقدام العنايه لعاصم الدكتور بيخرج من عنده وبيطمنهم ان الحله مستقره "سحر حاسه ان حب عاصم فى قلبها اكبر مما كانت تتخيل "

"اشرف واقف جمب عبد العزيز بيحضنوا بعض اطمن ان منى حالتها بقت مستقره هيا وبنته اللى لسه موجوده "

"فارس بيبتسم كل شويه لميرنا واتكلم معاها حس ان هيا دى الشخصيه اللى ممكن يرتاح معاها بعد كدا بس قرر مياخدش اى خطوه غير بعد جواز شروق ويحى"

......................................................

"لميس بتكلم مروان فى التليفون وخلود سامعه المكالمه كلها"

"خلود بعد ما لميس قفلت مع مروان" ها قالك ايه

"لميس" هاينزل نتجوز ونعمل فرح ولما اخلص امتحانات اسافرله

"خلود بفرحه" انا مبسوطه ليكى اوى يا لميس

"لميس" عقبالك يا حبيبتى ولا اقولك استنى

"خلود" هاتعملى ايه

"لميس" هاتسمعى ...الو ..ايوه يا خالد.. ايه رأيك تتجوزوا معانا انا ومروان ونعمل فرح جماعى .. بجد موافق ..انا معرفش هاينزل امتى ..خلاص اتكلم مع عمو وطنط وشوف كدا وقولى ..اى خدمه ..سلام

خلود" ايه اللى عملتيه دا"

"لميس" كلنا هانتجوز سوا

"خلود" ازاى من غير شقه اتشطبت مافيش حاجه بتيجى كدا

"لميس زى ما احنا هانخلص فى شهر انتى كمان تخلصى فى شهر ونحجز القاعه سوا

"خلود" بس ممكن ماما مترضاش

"لميس" هاخلى مروان يقنعها افرحى بقى وبطلى تفكرى

"خلود" حاضر هافرح اهو

.............................................

بعد اسبوعين الكل فى جامع بدأو بكتب كتاب مروان ولميس ..وخالد وخلود..وشروق ويحى ..وهبه وادهم

"سحر بتنزل بعد كتب الكتاب بسرعه لعاصم وواقفه مستنياه يخرج"

"عاصم بيخرج وسحر بتروحله" يلا يا عاصم لازم تروح ترتاح بقى شويه

"عاصم" انا كويس انتى خايفه ليه

"سحر" انا مكنتش عاوزاك تحضر خالص اصلا انت لس مرءتش علشان تعمل مجهود

"عاصم" مجهود ايه بس دا فرح ابنى وانا فرحان علشانه اوى

"ايه واقفه بتبص عليهم الكل اخد اللى بيحبه وهيا الوحيده اللى لوحده"

"شروق فرحتها انها بقت مراة يحى منسياها كل الدنيا"

"خلود بتروح لايه وبتبوسها" عقبالك يا ايه يارب

"ايه بأبتسامه مصطنعه" انا كل حياتى هاتبقى الماجيستير والدكتوراه بعد كدا وابن الحلال دا سيباه لما يجى اللى يخطفنى

"خلود" ان شاء الله هايجى يا حبيبتى وبسرعه جدا

..................................................................

"فى قاعه كبيره وجميله "

اربع عروسات زى القمر وعرسان فى منتهى الشياكه

بيرقصوا اسلو

واحلم ليه وانا وياك ده انا لامس بايدى ملاك
واتمنى ياحبيبى وانت قدام عينيا
ولاحسيت غرام قبليك ولاعرفته الا جوا عينيك
حبيبى خلاص بقيت انا ليك وانت بقيت ليا

مايهمنيش اللى فات من عمرى ايه
واللى فاضل ليه فيه انا عايشُه ليك
وانا بين ايديك اى شىء مايهمنيش
اصل كنت هموت واعيش عمرى لعينيك

انا من زمان .. قلبى نفسه يعيش معاها
وكان حلمى افضل معاها .. عشت عمرى دا كله ليها
كل اللى كان .. مـن حياتى لاقيتـه فيهـا
نفسى اكـمل عمـرى بيها .. وابقى جنبهـا بين ايديهــا

---

تفرق كتير ان حلم حلمت بيه تصحى يوم فجأة تلاقيه قدام عينيك
انت الوحيد اللى لما بكون معاه بلقى روحى مصدقاه ودايبه فيه


"يحى بيحضن شروق جامد انا بحبك اوى اوى "

"خالد" اخيرا بقيتى بين ايديا يا خلود مش مصدق اننا خلاص حلمنا اتحقق وهانفضل سوا طول العمر

"ادهم " انا كنت متأكد ان انا لو نسيت الدنيا كلها مش ممكن انساكى احلى اختبار من ربنا اختبره بحبى ليكى

"مروان " انا قلبى هايقف من الفرحه مش مصدق انك فعلا معايا وبين ايديا يا لميس انا بحبك اوى

.........................................

"اشرف ومنى فى عربيتهم ومعاهم مراد وسها ومامته "

"سميحه" كان احلى فرح حضرته ربنا يسعد كل اولادى واحفادى يارب

"منى بهبوط" اه يا ماما ربنا يسعدهم حبهم كان محلى الفرح كل واحد فيهم ربنا يسعده بمراته يارب

"مراد حزين ساكت بيفتكر لما اهله كانوا رافضين جوازه من اسماء وازاى صمم عليها وافتكر يوم فرحهم فاق من شروده على سها بنته اخدها فى حضنه وطبطب عليها انا هاربيكى كويس اوى يا سها وهاخليكى اسعد بنت فى الدنيا والنبى يا ماما طول ما فيكى عمر عاوزها تطلع زى تربية اخواتى البنات "

"سميحه" من غير ما تقول يا حبيبى هيا فى عينيه

..............................................

"سحر وعاصم فى العربيه"

"السواق بيقف شاف واحد ماشى غلبان هدومه مقطعه "

"عاصم" فرملة كدا ليه

"السواق" فى واحد شكله اعمى كنت هاخبطه

"سحر بتبص وبتدقق اكتر شافته هوا سامى دموعها ناجت عينيها بس بصت لعاصم تانى وسكتت"

"عاصم" طيب خد الفلوس دى ادهاله

"السواق بينزل وبيروح يدى الفلوس لسامى وبيركبوا وبيمشوا"

"سحر من الازاز بتبص على سامى شكله يصعب على اى حد دموعها نزلت غصب عنها "

"بعد مسافه عاصم ملاحظ هدوء سحر "

"عاصم" مالك يا سحر تعبانه

"سحر بتمسح دموعها" عارف اللى انت بعت فلوس ليه دا مين

"عاصم" مين

"سحر " الانسان اللى طلع عليه الاشاعه

"عاصم ومقولتيليش ليه ارجع بالعربيه تانى معلش"

"سحر بتمسك ايد عاصم" بلاش يا عاصم كفايه انه هوا كان سبب اننا نكون سوا صح

"عاصم بأبتسامه" صح ربنا يخليكى ليا

"سحر" واجيب احلى ابن لاحسن انسان احن واطيب قلب

"عاصم" يارب

............................................

"وبكدا تكون انتهت قصتنا"

"الغرض من القصه دى ان الدنيا مهما بتعمل فينا لينا رب وبيعوضنا عن كل اسى بنشوفه فى الدنيا"

"ياريت مش دايما نبص لنص الكوبايه الفاضى وياريت تبصوا للنص المليان حياتنا فيها حاجات كتيره حلوه محتاجين نعيشها "

"استودعكم الله والقاكم مع قصه جديده بأمر الله "

هناك تعليقان (2):

  1. قصه رووووووووووووووووعه يا أ,نسمه.. بالتوفيق دايما يارب وبانتظار القادم ,,
    Sindrella Lolo

    ردحذف
    الردود
    1. تسلميلى يا سندريلا يارب

      وان شاء الله مش هاتأخر عليكى <3

      حذف