17‏/12‏/2012

زمن لا يعرف للحب عنوان ... الحلقه السابعه عشر



الحلقه السابعة عشره
.......................

ندى حبيبتى انا ها تجنن عليكى ...اسف ان انا بحاول اكلمك باى طريقه بس انا فعلا هاموت

وانا شايفك كدا ..وقلبى بيوجعنى وانتى بعيده..وغيرى قادر يواسكى وانا مش قادر..محدش

ليه الحق دا يا ندى غيرى ..انا بحبك واسف ان بضايقك بس هاموت واطمنك ان جنبك

وبحبك..ارسااال

باسم لنفسه ايه دا انت غريب اوى دا انت كنت ها تكسر وها تعمل..ما انا مش قادر

ازعلها اكتر من زعلها دا ..قلبى هايموت من حزنه عليها ...انا اتاخرت اوى هاطلع بقى

........................................................................
موبايل ندى ادى مسج شافت الرساله ابتسمت وفى نفس اللحظه الحزن سيطر عليها اكتر

انا خايفه اوى اكيد انا لوحبيتك اوى يا باسم هاتموت وتسبنى

لاء انا مش ها حبك ومش ها تعلق بيك اكتر من كدا

بس ياترى ها قدر يا باسم دا انت حياتى

يارب قدرنى مش عاوزه احبه اوى ويموت ويسبنى زى امير

كفايه احساسى انه عايش وكويس

باسم بيقرب منهم ندى حاولت متبصش ليه ..بس مقدرتش عنيها غلبتها فضلت مركزه معاه

بحبك اوى يا باسم يا ترى يا حبيبى هاقدر

باسم فرحان من نظره ندى وفى نفس الوقت شايف الحزن مسيطر على نظرتها

قلبه انقبض اوى مش عارف ليه

حاول يطمن نفسه بان الاحساس دا من جو المستشفى والحزن المسيطر على الكل

قام وجاب الاكل وبدأ يعطيهم الاكل

جه لحد ندى ..ونادر بادر بانه يديها الاكل

احمد جه يطمن عليهم وعلى منه دخلها اطمن ورجع تانى يكلم وليد

وعنيه على ندى ...باسم ملاحظ اهتمام احمد بس بيحاول يهدى نفسه

.........................................................................

فات فتره على منه وبقت احسن وعرفت ان امير مات

منه حبيبتى انا جيت منه جنبها دم كتير ........منه حبيبتى ردى عليه

سبينى يا ندى بالله عليكى متنقظينى علشان خاطرى عاوزه اروح لامير

وحشنى اوى مش قادره يا منه مسمعش صوته شيفاه قدامى بينده عليا ..عاوزنى معاه

منه بعياط جامد اوى والنبى يا ندى والنبى سبينى اروحله

يا منه انتى هاتروحى بس مش ها تبقى معاه امير مات موته هايدخل الجنه

لكن انتى كدا يا حبيبتى هاتموتى كافره

ندى بعيااااااط وصريخ يا بابا يا ماما حد يلحقنى منه

اتصلى باحمد يا منى بسرعه

احمد طهر الجرح ولفلها ايديها ..مش حرام كدا يا منه عاوزه تموتى موته زى دى

مش قادره والله ما قادره حسوا بيا انا كنت عايشه علشان امير دلوقتى اعيش لمين

منى عيشى علشانى يا منه انتى لوجرالك حاجه انا ممكن اموت ..حرام عليكى يا بنتى

وليد مش عارف يتكلم صعبان عليه منه وفى نفس الوقت زعلان من تصرفها

حرام يا منه انتى اقوى من كدا ..قربى لربنا وهوا هايقدر يصبرك اكيد

منه بعدت وشها عن احمد ومردتش عليه

ندى بتسمع كلام احمد ومستغربه انه بيتعامل بحنيه كدا

يا ترى هوا بيتعامل مع الناس كلها كدا ولا معانا بس

بعد اذنكوا انا هاستأذن

وليد لاء والله يا بنى ما انت ماشى غير لما تشرب حاجه

احمد بابتسامه لندى :حاضر

ندى تجاهلت ابتسامته وفضلت جنب منه

..................................................

يااااه ياندى وحشتينى اوى مش متخيل البعد دا يا ترى اتغيرتى ليه

انا عملت ايه علشان استاهل منك كدا ...ماهو موت امير فات عليه وقت

اكيد الامور بقت احسن شويا يا ترى بعيده عنى ليه

مسك التليفون وكلم نادر ..ازيك يا نادر عامل ايه ومنه عامله ايه دلوقتى

معلش يا حبيبى ربنا يصبرها ان شاء الله ..ربنا معاها لو احتجتوا حاجه انا تحت امركوا

فى اى وقت ..لاء هاسافر اخر الاسبوع..يلا هانت الحمد لله ..انت ها تبدا الدراسه قريب

عاوزك تحاول تركز بقى مينفعش كدا..ربنا معاك يا حبيبى يارب ..ماشى عاوزاشوفك بقى ..
ماشى سلام

...................................................................
احمد بيدخل البيت ..قابل ياسمين

ازيك يا سمسم انا عاوزك فى موضوع مهم

فى ايه حصل حاجه لمنه تانى ..لسه مكلمه ندى ومقلتش حاجه

لاء مش كدا ..الموضوع يخصك انتى ..خالد صاحبى عاوز يتقدملك

خالد مين انا لسه صغيره يا احمد..واتكسفت وبعدين يعرفنى منين

شافك مره وانتى كنتى جيالى ومن يومها وهوا بيكلمنى بس انا كنت بأجل الكلام فى

الموضوع شويا ..وكمان جيت ظروف منه للاسف

اه ..يعنى الموضوع من زمان

ايوه اناكنت نسيت بس هوا سألنى تانى النهارده

انا مش عارف ارد اقوله ايه..ياسمين بكسوف اللى تشوفه يا احمد

يعنى ايه موافقه مبدئيا ..اخليه يجى وتشوفيه الاول برضه ...ماشى وهيا بتجرى على

الاوضه من كسوفها

يا مجنونه ههههههههههههههههههههههه

...................................................................................
ندى بتسمع اهواااك من كمبيوتر نادر ومهديا الصوت اوى

باسم وحشها اوى ونفسها تطمن عليه بس خايفه

انا عارفه ان انا كدا صح بس انت وحشتنى اوى يا باسم

خلاص مش قادره ابعد عنك اكتر من كدا

ندى اخدت الموبايل وفكرت تتصل بباسم علشان
...........................................نكمل الحلقه الجايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق