17‏/12‏/2012

زمن لا يعرف للحب عنوان ... الحلقه الخامسة والعشرون




الحلقه الخامسه والعشرون
...........................

نادر ممكن اتكلم معاك كلمتين

يااااه يا ندى يا ريت.... من زمان متكلمناش مع بعض

معلش يا نادر

طيب فى ايه

انا متضايقه اوى من تصرفات باسم

ليه يا ندى حاول يضايقك

استنى بس اهدى

انا متضايقه انه عنيد ومش بيقدر الظروف وحاسه انه عاوز يلغى شخصيتى

ياااه باسم فى كل دا ..دا باسم دا اكتر انسان طيب وحنين ممكن تقابليه

يمكن معاك علشان انتوا اصحاب ولاد مش ها يقدر يلغيك لكن انا ..

انتى ايه استهدى بالله كدا ولو عاوزانى اكلمه اكلمه

لاء طبعا متقلوش حاجه انا جايه علشان حابه اتكلم ومش فى حد ها يفهمنى ادك

وبعدين انت بتحب باسم مش ها تهاجمه ها تكلم عليه حلو

وامشى وانا مبسوطه ومطمنه زى ما انا ناو

يا سلام .. انتى مجنونه

معلش اختك بقى استحملنى

........................................................................................

فى مكان هادى على النيل

اهلا بيك يا عمى ...اهلا وسهلا يا بنى

انا اسف طبعا ان انا مقدرتش اقولك اتفضل فى البيت علشان منه

لاء يا عمى ولا يهمك مش مشكله انا متشكر لحضرتك انك جيت

ربنا يخليك ...انا يا عمى من غير احراج انا بحب منه اوى

والله ما فى حد فى الدنيا دى ممكن يحبها اكترمنى

لاء يا بنى امير كان بيحبها اوى وهيا كمان كانت بتحبه ومازالت روحها متعلقه بيه

مازن بضيق يا عمى والله انا عارف وربنا عالم امير كان عندى ايه

بس انا فعلا بحبها وكنت عايش على امل انها ممكن تكون ليا فى يوم من الايام

ربنا يا بنى يقدم اللى فيه الخير

انشاء الله يا عمى بس حضرتك تسمحلى اكون قريب لمنه

والله يا بنى انا مش موافق

ليه بس يا عمى انا لو وحش اوقصدى حاجه كنت حاولت ومكنتش دخلت البيت واستأذنت
حضرتك

انا عارف بس منه مش ها توافق عليك ابدا

يا عمى بس احاول وانا عندى استعداد اقرأ معاك فاتحه والله ان منه خطبتى اقدامك واقدام ربنا

لاء يا بنى خلاص بس انا هامنك امانه ودى اصعب حاجه على الانسان ان انا اسمح بكدا

يا عمى والله ومش هاتندم ربنا عالم باللى جوايا

والله يا بنى لو انا حاسس انك مش محترم او لومش عارف ظروف بنتى انا مستحيل كنت اوافق على حاجه زى كدا

ربنا يخليك يا عمى جميلك دا مش هانساه ابدا

بس انا عاوزاعرفك انت دلوقتى فى نظرى خطيب منه

يارب يا عمى توافق حلوه اوى الكلمه دى يارب يحققهالى

............................................................................................
نادر بيرن الجرس

والد امير بيفتح اهلا ازيك يا نادر يا بنى

ازى حضرتك يا عمى

تعالى يا بنى اتفضل

انا جيت اسال عليك وانا اسف لو كنت مقصر مع حضرتك

لاء يابنى فيك الخير

وباباك ربنا يديله الصحه بيسأل علينا على طول

انت عامل ايه يا حبيبى دخلت ايه بقى

انا فى اولى هندسه

والله مع ميرنا يعنى

ميرنا كمان فى هندسه

نادر بفرحه والله يا عمى ربنا يخليهالك

لو عاوزه حاجه انا تحت امرها

ربنا يبارك فى عمرك يا بنى

والله وفيك الخير يا نادر ..ابن اصول صحيح

نادر احرج من بابا امير ومن احساسه بالتقصير معاه خصوصا ان امير كان ابنه الوحيد وانه مفكرش يسأل عليه غير لما شاف ميرنا

انا اسف والله يا عمى انا قصرت معاك اوى والله انا تحت امر حضرتك فى اى وقت

وهاجى دايما لحضرتك لواحتجت حاجه انا موجود دايما

ربنا يخليك يا بنى متتعبش نفسك خلى بالك انت بس من مذاكرتك

لاء يا عمى متقولش كدا انا تحت امرك
.....................................................................................

باسم ..انا بحبك اوى بس مش قادره اتصل بيك بعد طريقتك فى الرد عليه

بس انا هاموت واكلمه يعنى يجى اجازه اسبوع ها نضيعها خصام

وانا هاعمل ايه هوا اللى عنيد

فتحت الكمبيوتر وشغلت اهواااك

وهيا بتفكر فى كلمتها حستها اوى اول مره تحس كلامها

وتعرف ان معناه الفراق والاحباب روحهم فى بعض

كلمات الاغنيه وجعتها خليتها تعيط بصمت

هوا انا ممكن انا وباسم يحصل معانا كدا

لاء مش معقول هوا بيحبنى اوى انا واثقه وانا روحى فيه

وهيا بتفكر وترد على نفسها موبايل رن

الو ازيك يا حبيبى وحشتنى

وانتى كمان عامله ايه

انا تمام كدا يا باسم هنت عليك الخصام دا

لاء مهنتيش عليا علشان كدا اتصلت اهو

انت عارف يا حبيبى انا اول مره احس كلام اغنية اهواك

مش انا بقولك انا بحبها اوى بس

باسم صوتك متغير فى ايه

مافيش يا ندى انا بس متضايق ومخنوق

من ايه يا باسم انت لسه زعلان منى

لاء بس

بس ايه اتكلم يا باسم انا سمعاك

انا فعلا حاسس اننا مش قادرين نفهم بعض

بتقول ايه يا باسم مش فاهمه

انا اقصد انك عنيده وانا كمان عنيد فا اكيد مش ها نقدر نفهم بعض

حياتنا ها تكون صعبه

انت تقصد اننا نسيب بعض

انا مقلتش كدا لاء يا باسم معنى ان اول مشكله تحصل بينا

وهيا اصلا مكنتش مشكله انت اللى كبرتها تخليك تقول كدا

فعلا اللى بينا دا مكنش حب

احنا اتخيلنا اننا بنحب بعض

استنى يا ندى انا مقولتش كدا

باسم معلش لو سمحت انت خاتمك اتقلع من ايدى حالا

وكويس اننا لسه معملناش شبكه علشان مش نحرج اهلينا

انت كدا كتبت النهايه انا فعلا مستحيل امن على نفسى معاك

باسم ......................

مع السلامه

استنى يا ندى

.......................................................................................
منه انا مازن لو سمحتى متقفليش التليفون انا عاوزك

نعم عاوز ايه وجبت رقمى منين

والله كان متس
جل عندى فى بيناتك

اه طيب انت متصل عاوز ايه انت مش بتفهم

انااسف يا منه بس انا بجد نفسى اساعدك

تساعدنى ازاى يعنى..ان انسى امير مثلا

لاء مقصدش كدا انا عارف انك عمرك ما هاتنسيه ولا انا كمان

امير ميتنساش ..لاء متكلمش عن نفسك انت نسيته ومن زمان كمان

وقفلت فى وشه.....ماما يا مامااااااااا ليه اديتى رقمى لمازن

مامتها بارتباك وخوف انا يا بنتى والله هو

انتى ايه ..ازاى تكتبى رقمى فى البيانات مش المفروض رقمك او رقم بابا

منى اطمنت انه مجبش سيرتها لاء يا بنتى مش هوا ها يتعامل معاكى انتى

طيب على العموم كلميه وقوليله لو اتصل بيا تانى مش هايكون كويس ليه الخاين دا

وخدى رقمه اهو .زحاضر يا بنتى بس متزعليش نفسك احنا ما صدقنا بقيتى كويسه

.......................................................................................

ندى بتخبط على باباها الباب

بابا ممكن ادخل ..تعالى يا ندى فى ايه عاوزه حضرتك بخصوص



.................نكمل الحلقه الجايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق