17‏/12‏/2012

زمن لا يعرف للحب عنوان ... الحلقة الثالثه والثلاثون


الحلقه الثالثه والثلاثون
........................
اول ما قال نعم

ندى اتوترت اكتر


احمد احنا بقالنا اسبوع متجوزين وبعدين

احمد بحزن بيحاول يبين انه مش مهتم وبعدين ايه

وبعدين فى الحياه دى

ايه يا ندى زهقتى مش مستحملانى

ليه يا احمد بتقول كدا ليه اخدت كلامى بمعنى وحش

عاوزانى اخده ازاى

خلاص يا احمد اعتبرنى مسألتش

لاء يا ندى متقلقيش تعدى فتره بس وانا هاسيبك ترجعى لحياتك

ندى بدموع لاحظ يا احمد ان كلامك جارح انت اخترت تقول كلام وتصدقه دا مش ذنبى

ندى خلاص الكلام فى الموضوع دا منتهى

ندى مسحت دموعها بمنتهى الصلابه طيب عموما ياريت نخلص بسرعه علشان انا زهقت وراحت اوضتها

يااااه للدرجه دى زهقانه منى ....طيب يا ندى كان ليه من الاول انا مغصبتكيش ليه تضيعى فرحتى

ندى فى اوضتها واخده المخده فى حضنها وبتعيط انا زهقت انا عملت ايه بس ياربى

ليه كل دا بيحصل معايا يعنى احب انسان ميتسهلش الحب

واكسر انسان يستاهل كل الحب بس انا قلبى مش بأديا وبعدين انا بحاول اعيش معاه واحبه بس هوا اللى اسلوبه وحش...دا بيقول يطلقنى ..ما يطلقنى انا يعنى زعلانه ليه...يا ترى يا ندى لو احمد طلقك وفعلا رجعتى لوحدك وباسم جالك يقولك انا اسف هاتعملى ايه.....عمرى ما هرجعلو انا عارفه...اساسا لو باسم مكان احمد عمره ما كان هايبقى بالهدوء ولا كان هايخاف على مشاعرى ومشاعر اهلى كدا...انا مش عارف ليه بس دا كله بيحصل يارب انا تعبت نفسى اموت وارتاح

الو

االو ازيك يا نودا

ازيك يا ياسمين

مال صوتك يا ندى...انتى بتعيطى!!

لاء ابدا وانا هاعيط ليه

طيب صوتك ماله

مافيش والله يمكن داخله على برد

ماشى يا حبيبتى سلامتك وخلى بالك من نفسك بقى فرحى اتحدد الاسبوع الجاى

الف مبروك بس مش ها تلحقى الفستان وكدا

الفستان جاهز يا ندى من شهرين مستنى اللى تلبسه

ياااه يا ياسمين يا حبيبتى اد كدا انا بعيده عنك

لاء يا حبيبتى انتى كمان كنتى مشغوله فى فرحك وتوضيب حاجتك

بس انتى مسبتنيش

خلاص يا ستى وانتى متسبنيش الايام دى

اكيد والله من غير ما تقولى

ربنا يخليكى يا نودا معلش احمد جنبك

لاء فى الريسيبشن

طيب خلاص عرفيه انتى بقى

لاء استنى قوليله انتى

ليــــــــــه

مافيش والله بس علشان يفرح لما يسمع منك انتى

ماشى

ندى بتقرب من احمد اللى قاعد حزين ومهموم ...لو سمحت يا احمد

احمد انتبه لما سمع صوتها وفرح ايوه

رد على ياسمين عاوزاك

ماشى

........................................................................................................
منه انا بحبك اوى

ربنا يخليك

ربنا يخلينى برضه يا منه

عاوزنى اقولك ايه يا مازن

نفسى اسمع بحبك يا منه

مازن انا مكذبتش عليك انا مش هاقدر اقولها

انا محبتش غير امير

حرام عليكى يا منه والله انا تعبت نفسى تحسى بيا شويا

حرام عليه ازاى مش انا قولتلك ان امير هايفضل دايما بينا انا مخدعتكش

عارف يا منه بس انا كنت فاكر انك على الاقل ها تحسى بيا

انا فعلا حاسه بيك وبقدرك اكيد محدش كان ها يستحملنى غيرك يا مازن

بس انا تعبت يا منه قدرتى على الاحتمال بدأت تنفذ

خلاص يا مازن وانا مش عاوزاك تكون بتعمل حاجه غصب عنك

تقصدى ايه يا منه

اقصد اننا نسيب بعض وكدا نبقى حاولنا

بس انا مقدرش ابعد عنك

معلش يا مازن يمكن كدا احسن ليك

احسن ليا ازاى اكيد بعدى عنك عمره ما هايكون حاجه كويسه

بص يا مازن انا عندى اقتراح نبعد عن بعض فتره لو انت فعلا كنت استحوذت عليا وشدتنى ليك اكيد انا مش هاقدر ابعد عنك وهاتلاقينى انا اللى برجعلك

يا منه

خلاص يا مازن

وقفلت قبل ما يكمل كلامه

ايه دا ليه حاسه براحه كدا وجريت على صورة امير اخدتها فى حضنها

انا اسفه بجد اسفه وحشتنى

.............................................................................................................

ندى يلا اتأخرنا على الكوافير ياسمين ها تموتنا

خلاص حاضر هاخرج اهو

احمد واقف يبص فى الساعه ومتوتر

ندى بتخرج من الاوضه

(ماشاء الله زى القمر )

ندى ملاحظه انه بيبصلها بأعجاب ايه دا بيبصلى كدا ليه طيب وانا مبسوطه ليه

احمد بحزم يلا

ندى بحزن من طريقته يلا

سمسم حبيبتى زى القمر

ربنا يخليكى يا ندى ايه يا بنتى الحلاوه دى احمد سابك تخرجى كدا ازاى

ندى بحزن سابنى

مالك يا ندى

انا كويسه اهو يا ياسمينا مالى

ماشى يا ندى بس انا مبقاش ياسمين لو محستش بيكى

ربنا يخليكى ليا بس النهارده فرحك كلنا اللى نحس بيكى

ياسمين بأبتسامه ... ايوه صح

احمد بيدخل عليهم عينه بتتقابل مع عنين ندى نظراتها كلها لوم

نظرات احمد كلها حب وخوف عليها وهيا جميله اوى فى عنيه النهارده

يلا يا ياسمين جاهزه

ياسمين بتوتر ايوه

طيب يلا

خالد دخل اخد ياسمين وباسها من جبينها

ايه يا الجمال دا يا حبيبتى

خلاص بقى يا خالد كسفتنى

طيب مكنتيش تبقى قمر كدا وانا اسكت

ندى مستنيه احمد يقرب منها علشان ياخدها بس للاسف سابها ومشى

ندى واحمد هما اللى بيوصلوا ياسمين وخالد الفرح

بيسمعوا الاتنين حب ياسمين وخالد لبعض

واحمد يخطف نظرة لندى ويتنهد ويبعد وشه تانى

ندى زعلانه على احلى ايام بتضيع منها وهيا فعلا مش قصدها كل اللى بيحصل دا

ندى واقفه جنب ياسمين وعنيها على احمد

احمد بيرقص هوا وخالد قربت منهم بنوته

ووقفت فى النص وفضلت ترقص

ايه دا دى جريئه اوى

مين يا ندى

اللى سابت البنات بيرقصوا ودخلت وسط الرجاله دى

ايوه فعلا تصدقى جريئه اوى

اهدى يا سمسا خالد بيحبك مش ها يلفت نظره بنت زى دى

بس ميصحش

ندى عنيها متابعه احمد اللى البنت مسكت ايده وبدأت ترقص معاه وهوا معترضش

ايه دا طيب يحترم وجودى ايه قلة الاحترام دى

ندى عمو وليد وطنط منى جم اهم

طيب انا هانزلهم

نازله وهيا بتخطف نظرات لاحمد اللى مش فاضى غير يرقص

ماما بابا ازيكوا وحشتونى

وانتى كمان يا حبيبتى

اتفضلوا وقعدوا مع بعض هوا احمد فين يا ندى

مع خالد يا بابا جاى اهو

ماشى يا بنى ها يا ندى هاتنزلى جامعتك امتى

ندى وهيا مخنوقه قريب يا بابا ان شاء الله

ماشى يا بنتى ربنا معاكى

مبسوطه يا ندى احمد كويس معاكى

ايوه الحمد لله يا ماما

الحمد لله يا بنتى ربنا يسعدك

ندى قاعده مش قادره تتمالك اعصابها كل ما تحاول متهتمش باحمد تلاقى نفسها بتبص ليه تانى ...الفرح خلص

ندى جنب احمد فى العربيه بعد ما وصلوا ياسمين

كان يوم حلو ربنا يسعدهم

ايوه كان حلو خصوصا البنت اللى كانت فى وسطكوا دى

بنت اه اللى كانت بترقص مالها

ايوه رقصها هايل بصراحه

وماشاء الله عليك مسبتهاش لحظه

وانتى زعلانه ليه

وانا هازعل ليه بس ياريت تعرف ان انا مراتك على الاقل اقدام الناس

هوا دا كل اللى يفرق معاكى

ايوه وايه ها يهمنى غير كدا

ماشى يا ندى

وفضلوا ساكتين لحد ما طلعوا البيت

انا داخله انام

احمد مردش عليها وسابها ودخل اوضته

هوا ايه اللى قلته دا ما يرقص ولا ميرقصش هوا حر وانا زعلانه اوى كدا ليه

وانا هازعل ليه براحته بس شكلى اقدام الناس كان وحش ...وهوا كان مين اخد باله اصلا..بس برضه ميعملش كدا..اوف انا هانام

ايه الانانيه دى كل اللى بتفكر فيه نفسها انا قلت بدأت تحس بس لاء دى مش بتحس

بس ليه كانت غيرانه ماهى قالتلك خايفه على شكلها ليه كدا يا ندى دا انا متخيلتش غيرك ليا..حرام عليكى

صباح الخير

صباح النور انا عاوزه انزل اروح الجامعه

ماشى اجهزى اخدك فى طريقى وانا رايح المستشفى

ماشى

يلا انا جاهزه ..ندى كانت لابسه طقم جديد محليها اوى

انتى رايحه فين كدا

كدا ازاى مالى

غيرى الطقم دا

وماله الطقم دا

ندى اسمعى الكلام مش ها تنزلى كدا

ندى بأبتسامه مش قادره تداريها حاضر

ودخلت غيرت ونزلوا سوا

تليفون احمد بيرن ..دى ماما

ايوه يا ماما ازيك يا حبيبتى عامله ايه..انا كويس الحمد لله..وندى كمان جنبى وبتسلم عليكى ..ليه يا ماما خير فى حاجه ...ماشى هاعدى عليكى بعد المستشفى ..سلام

مع السلامه

ندى عاوزه تسأل فى ايه بس مش عارفه تسأله ازاى
........نكمل الحلقه الجايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق