17‏/12‏/2012

زمن لا يعرف للحب عنوان ... الثالثه والعشرون



الحلقه الثالثه والعشرون
........................

انت وبصت لمامتها يعنى يا ماما خلاص مش لاقيه غير الانسان دا تجيبنى عنده

انسه منه هوا حضرتك فيكى ايه

تجاهلت كلامه كأنها مش شايفاه

والله يا منه يا بنتى ما انا فاهمه حاجه هوا مين وتعرفيه منين

فلاش باك

منه يا منه ردى عليه انا والله مش قصدى حاجه

انت ازاى تسمح لنفسك تكلمنى فى موضوع زى دا اصلا

انا اسف يا منه بس والله بحبك اوى ومش قادر امنع نفسى من حبك

اسكت مش قادره اسمعك

يا حبيبى يا امير اد ايه كان بيحبك وكان متخيل انك اخوه

دايما يقول انا بابا وماما مجبوش غيرى بس ربنا عوضنى بمازن صديق العمر..هوا الاخ اللى كنت اتمناه

يا منه انا والله بحب امير اوى بس فعلا مش قادر اتخيل حياتى من غيرك

انا من يوم ما شوفتك وانا مش قادر ابعد عنك

اعذرينى ..ربنا يسامحنى الحب مش بأدينا انا مقلتش لقلبى يحبك انتى

رغم كل البنات

طيب امشى حالا من اقدامى علشان مش اجبلك امن الجامعه واوعى تجرأ تيجى هنا حتى لو صدفه علشان انا لحد دلوقتى مش عاوزه اقول لامير علشان متخسروش بعض بس انا فعلا والله لو لمحتك اقدامى تانى هاقوله

ماشى يا منه انا اسف بس اعرفى ان حبك ها يفضل فى قلبى لحد ما اموت

امشى يلا

يلا يا ماما من هنا انا عاوزه امشى حالا

مازن هوا حضرتك مامتها

ايوه بس فى ايه ومنه تعرفك منين

بقولك يلا يا ماما ..ونزلت وسابتها جرى لباباها اللى مستنى فى العربيه

لوسمحتى حضرتك هيا منه فيها ايه وليه جايه لدكتور نفسى معلش يعنى

هيا من يوم وفاة امير وهيا تعبانه وتصرفاتها مش طبيعيه حبينا نكشف عليها بس هيا تعرفك منين وليه عملت كدا لما شفتك

هاحكيلك حاضر بس امير مات ازاى وامتى

وهما راجعين من شهر العسل فى حادثة اتوبيس

!!هيا منه وامير اتجوزوا

ايوه يابنى كانت بتحبه اوى ومن ساعة ما مات وهيا اتحولت

ايوه كانت بتحبه اوى مكنتش شايفه غيره ربنا يصبرها

يارب طيب هيا عملت كدا ليه اول ما شافتك

بصى يا طنط لو تسمحيلى طبعا اقولك طنط

طبعا اتفضل

انا كنت صديق امير المقرب كنا بنحب بعض اوى

بس فى يوم شفت منه وانا رايحله الجامعه سبحان الله هيا عن كل البنات اللى كانت وسطهم قدرت تخطفنى مقدرتش غير ابصلها وفضلت واقف مركز معاها اوى لحد ما مشيت

فضلت اروح بعدها الجامعه بحجة زيارة لامير علشان اشوفها بس معرفتش للاسف اشوفها تانى ابدا ..فى يوم خطوبة امير شفتها وكانت البنوته اللى امير ها يتجنن عليها
فا قررت اكتم مشاعرى جوايا علشان خاطر امير صديق عمرى

بس كل لما كنت اشوفها المشاعر تتجدد جوايا واحس ان مش هاقدر اعيش طول ما هيا اقدامى وانا مش مصارحها بحبى ..روحتلها الجامعه وصارحتها بس هيا بهدلتنى

ومن وقتها وانا بعدت عن امير كل يوم بحجه شكل لحد ما بعدنا اوى ومن 3 سنين واحنا منعرفش عن بعض حاجه ...بس والله يا طنط انا زعلان اوى من نفسى مش متخيل ان امير يموت ربنا يرحمه ويصبرها

طيب يا بنى انا لازم امشى

اتفضلى واسف ان انا ازعجتك ومقدرتش افيدكوا

لاء يا بنى كتر خيرك

ممكن تليفونك يا طنط ابقى اطمن على منه

منى بتردد اتفضل

................................................................................................
ياسمين بتحضر لبسها بكره اول يوم جامعه سنه 2

ياسمين ممكن ادخل

اتفضل يا احمد

عامله ايه وجهزتى ولا محتاجه حاجه لوعاوزه فلوس تجيبى لبس قولى

ياسمين حاسه ان احمد عاوز يسأل عل حاجه

لاء يا حبيبى الحمد لله كل حاجه موجوده

ماشى يا حبيبتى

احمد بتردد ملحوظ هـ هيا ندى عامله ايه

ياسمين بنفاد صبر الحمد لله كويسه

انتوا ها تروحوا بكره سوا

ايوه يا احمد ان شاء الله

بقولك يا احمد ما تنسى ندى وتشوف اى بنت تانيه كدا تحبها وهيا كمان متشفش غيرك اقدامها

لانك تستحق كدا

ليه هيا ندى فى حد فى حياتها

انا مقلتش كدا (اوووف ايه خلانى مقلوش بقى واخلص بس حرام احمد اخويا غلبان حرام اكسر بخاطره)

بس يا ياسمين ندى لوهيا فعلا مش عاوزانى انا عمرى ما هاتجوزغيرها علشان انا عمرى ما هاشوف غيرها

ياسمين بزعل ماشى يا احمد

طيب انا خارج عاوزه حاجه

لاء سلامتك

ربنا معاك يا احمد ويارب تشوف بنت تنسيك ندى اللى مش حاسه بيك اصلا

.............................................................................................................حبيبى حمدلله على سلامتك وحشتنى اوى اوى

وانتى كمان اوى يا حبيبتى هاموت واشوفك اجى النهارده

والله وانا يا باسم بس مش ها ينفع علشان منه ها تروح للدكتور بتاعها وماما معاها وبابا

اها صح هيا عامله ايه دلوقت

الحمد لله احسن هيا مرتاحه للدكتوره اللى معاها وبقوا اصدقاء الحمد لله

الحمد لله يا حبيبتى

طيب ايه مش هاشوفك

لاء ها تشوفنى انت ها تودينى بكره الجامعه

بجد يعنى موافقه ..ايوهها ستأذن بابا واقولك

خلاص اصل انا لومشفتكيش ممكن يجرالى حاجه

بعد الشر عليكى حبيبى

بعد عنك هوا الشر

طيب ايه يا باسوم عاوزه اسمع اهواااك

بلاش يا حبيبتى مش بتفائل بيها

لاء ليه دى جميله وصوتك فيها تحفه انا بموت فيها

ماشى

...................................................................................

الو ازيك يا سمسم ..لاء باسم ونادر هايودونى النهارده ..ايوه ما نادر هوا كمان اول يوم ليه النهارده

خلاص نتقابل هناك ان شاء الله ماشى ..صحيح اعدى عليكى انا اخدك معانا..

والله احمد هايوصلك ماشى ربنا يخليكوا لبعض..سلام

.................................... نكمل الحلقه الجايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق