17‏/12‏/2012

زمن لا يعرف للحب عنوان .... الحلقه الثامنة والعشرون


الحلقه الثامنه والعشرون
.........................

يا بنى انا مش قادره ان اشوفك تعبان كدا علشان واحده لا حاسه بيك ولا مقدراك

انا قلت خلاص بقى يا ماما

وانا اسف يا عمى..والله ماما متقصدش ماما طيبه اوى بس خافت لما شافتنى تعبان

لاء يا بنى مافيش حاجه هوا كل اللى حصل سوء تفاهم مش مقصود والله

منى:معلش يا ام احمد احنا فعلا مكنش فى نيتنا اننا منقولش احنا بس احرجنا نكسر بخاطره

وخصوصا اننا عارفين ان اكيد ياسمين ها تقولكوا

ماهيا قلتلى بس انا قولتلها متقولوش انا عارفه هوا حبها ازاى بس انا قلت انتوا قولتولوا

لاء مكناش نقدر نقوله

هوا فى ايه كلكوا بتكلموا كدا ليه هوا انا صغير اوى كدا

لاء يا بنى والله مقصد خلاص يا عمى ولو تقصدوا مبقتش تفرق

منى ووليد بصوا لبعض وحطوا وشهم فى الارض من احراجهم

..........................................................................................

يا ندى استنى بقى

ندى بدموع عاوزين ايه

ايه يا ندى انتى بتعيطى

وميعطش ليه يا نادر وانا حاسه ان الكل بيبيع ويشترى فيا هوا انا عملت ايه نفسى افهم

معملتيش حاجه يا ندى يا حبيبتى كل اللى حصل سوء تفاهم

بس مامتك كرهانى اوى يا ياسمين

طيب بس تعالو نقعد فى اى حته

ها نقعد فين يعنى

امشوا بس هانقعد فى الكفيتريا اللى جنب المستشفى

ياااااااااسمين

بتلف وراها ...ايوه يا خالد

وعينه على نادر انتى رايحه فين

عن اذنكوا يا جماعه دقيقه

اخدتوا ياسمين وبعدوا عنهم شويا

معلش يا خالد بس ندى بتعيط هاشوف فيها ايه وهاجى على طول

بس مينفعش تروحى معاها واخوها معاه يا ياسمين

معلش يا خالد دى ظروف والله انا عمرى ما بتكلم معاه رغم انه اصغر منى بغير ازيك الله يسلمك

ماشى يا ياسمين انتوا هاتروحوا فين

هانقعد فى الكفيتريا اللى بره

ماشى بس متتأخريش

ربنا يخليك ليا يا حبيبى يا احسن انسان فى الدنيا

لاء انا كدا مش هاسيبك تمشى

ياسمين بأبتسامه سلام يا حبيبى

.......................................................................

ندى اهدى بقى محصلش حاجه لكل دا

ندى بانهيار مكتوم ..محصلش حاجه

ايوه فعلا محصلش انا احب انسان مقدرش يقدر حبى دا واتخلى عنى من اول موقف

نادر:تقصدى باسم يا ندى ..بس اللى اعرفه انك انتى اللى قولتى لبابا انك مش عاوزاه

ايوه علشان عنيد اوى يا باسم وتصرفاته كلها مش بحس فيها بالامان

واتحب من انسان بيحبنى بجد ويعيش على امل ان اكون ليه وانا مش قادره احس بيه

معلش يا ندى بس احنا مشاعرنا مش بأدينا

اهدى كدا اول مره احس انك تعبانه كدا

ندى بقوه وتحدى مسحت دموعها على فكره انا كويسه جدا

بقولك يا ياسمين قولى لاحمد لو لسه عنده استعداد يرتبط بيا انا موافقه عليه

نادر وهوا عينه على ياسمين بلاش تسرع يا ندى متكلميش يا ياسمين دلوقتى فى حاجه

هيا مش عارفه بتعمل ايه

لاء يا نادر انا عارفه وموافقه على احمد واكيد انا هاقدر اعيش معاه مبسوطه..لانه بيحبى هايقدر يخلينى احبه وانا مش هاشوف غيره فى الدنيا

بس انا مقدرش اعيش اخويا الحياه دى يا ندى مقدرش اخليه يعيش معاكى وانتى بتحبى غيره

لاء يا ياسمين انا عمرى ما كنت هاقولك كدا غير وانا عارفه ان هاقدر الغى باسم من حياتى خلاص

ماشى يا ندى اللى تشوفيه

يا ندى علشان خاطرى متسرعيش وانتى متقوليش لاحمد حاجه دلوقتى يا ياسمين

خلاص يا نادر انا اخدت قرارى لو احمد وافق عليا انا موافقه ارتبط بيه

.........................................................................................

الو ازيك يا باسم ...ايوه انا كويس...لاء انا عاوز اشوفك دلوقت عاوز اتكلم معاك...لما اشوفك هاتعرف..ماشى هاجيلك ..سلام

ايوه يا نادر شكلك متضايق ليه حصل حاجه

ايوه يا باسم بص انا مكنتش هاقولك بس علشان انا بحبك وبحب اختى لازم اقولك واخلص ضميرى

خير يا نادر حصل ايه

ندى متقدملها عريس وهيا موافقه عليه

ياااه بالسرعه دى ويكون مين بقى ...ولا اقولك انا عارفه الدكتور احمد

ايوه وانت عرفت ازاى

عرفت وخلاص

ماشى وانت هاتعمل ايه

مش هاعمل حاجه ..ندى محبتنيش يا نادر ..لو كانت حبتنى مكنتش باعتنى عند اول مشكله

نادر كرامته مش مخلياه قادر يقوله لاء بتحبك وبتعيط بس فكراك انت بعتها

ماشى يا باسم انا حبيت اقولك بس علشان محسش ان انا كنت ممكن اقدر اعمل حاجه علشان اكتر اتنين بحبهم ومعملتهاش

خلاص يا نادر اللى حصل حصل وملناش نصيب

نادر حس ان هوا غلط لما جه اتكلم مع باسم

يلا يا باسم سلام

باسم بيص على نادر وهوا ماشى بعيد انا مش هاقدر ازاى يا ندى اتخدعت فيكى كدا

كل الحب اللى حبتهولك واتخيلت انك بتبدليهونى طلع كدبه ياااه اد كدا انا مغفل

ايوه انا حلمت بيك يا احمد وحلمت انك مش ليا يا ندى بس انا مش زعلان عليكى

لاء زعلان بس هاعمل ايه هيا باعتنى واشترت غيرى فى وقت بسيط اوى اد كدا كنت قليل عندها وقدرت بالسرعه دى تختار بديل ليا انا مخنووووووووق مش عارف اعمل ايه

انا لازم اسيب البلد دى مش هاقدر اعيش واحس انها مش معايا ومش ليا بس هيا اللى باعتك ...لازم تعيش وتعرفها انها مفرقتش معاك

............................................................................................
رنات كتير ومسجات اكتر

اضطرت ترد توقف المهزله دى

ايوه يا مازن انت عاوز ايه بقى انت مش بتزهق

قولتلك عمرى ما هافكر فيك ولا عمرى هاكون لحد غير امير

لاء متحاولش لان انا معنديش حتى مجال ان احاول

لاء انسانى وشوف بنوته تقدر تحبك وانت كمان اديها حبك دا اكيد ها تقدر تسعدها

لاء انا خلاص اديت قلبى لامير واخده معاه وهوا ماشى انا دلوقتى عايشه من غير قلب

ايوه جسد بس مستنيه اروح ليه ولقلبى

لاء قولتلك خلاص متحاولش وقفلت فى وشه

مسكت صورة امير....حبيبى متخافش انا مستنيه اجيلك عمر ما حد هايقدر يخدنى منك

انت وحشتنى اوى يا حبيبى

فلاش باك

منه حبيبتى انا بحبك اوى

يا حبيبى وانا كمان

طيب يلا قومى بقى بطلى كسل

لاء انا عاوزه انام فى حضنك شويا

لاء يا حبيبتى كدا هاتضيعى اليوم علينا انا عاوز استمتع معاكى بكل لحظه فى عمرنا

يا حبيبى يا امير انا بمووت فيك

وانا بعشقك يلا بقى قومى

تطلبى ايه يا حبيبتى

اى حاجه انت تطلبها

طيب عاوز اتنين فيليه

حاضر يا فندم بعد اذنكوا

حبيبى انت هاتفضل تحبنى على طول مش ممكن تسبنى او تزهق منى

انا ازهق حد يزهق من روحه من نفسه انتى حياتى وعمرى

ربنا يخليك ليا انا بحبك اوى

منه رجعت للواقع ياااه يا امير وحشتنى اوى ليه سبتنى انا مش قادره اعيش من غيرك
............................................................................

احمد يا بنى احنا ها نمشى وان شاء الله نيجى نطمن عليك مره تانيه

لاء يا عمى متتعبوش نفسكوا انا هامشى النهارده ان شاء الله

ماشى يا حبيبى والف سلامه عليك

مع السلامه

ياسمن هيا واحمد فى الاوضه بتاعته بعد مارجعم البيت لوحدهم

احمد انا ندى قالتلى حاجه عاوزه اقولك عليها

احمد بانتباه وفرحه ايه......................................................

نكمل الحلقه الجايه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق