17‏/12‏/2012

زمن لا يعرف للحب عنوان ... الحلقه الاخيرة


الحلقه الخامسه والثلاثون الاخيره

....................................

ندى بتبص للتليفون مش متخيله


ايه الجرأه دى ..منك لله وانا بكرهك بكرهك بكرهــــــــــــــــــك ظلمتنى منك لله

وانت يا احمد حرام عليك صدقت حاجه من قبل ما تكلم معايا ولا تسمعنى انا عمرى مش ها سامحك انا اللى مش عاوزاك ومش عاوزه حد خلاص

كلكوا اوحش من بعض محدش بسطنى كلكوا انانيين بتوع نفسكوا مبتسمعوش غير نفسكوا

ندى فضلت تعيط ونزلت على رجليها من كتر عياطها وتأثرها

.............................................................................................................افتح الباب يا وليد ..

يا ترى مين اللى جاى دلوقت

ندى بنتى مالك

ندى دخلت فى حضن باباها وفضلت تعيط

يابابا انا تعبت اوى ..اوى

منى بتجرى على ندى فى ايه مين اللى بيعيط

ماما .......

منى بخوف ندى بنتى مالك ايه اللى حصلك

انا مش قادره اتكلم

طيب دخلها يا وليد اوضتها

بيفتحوا الباب على منه

مين ندى مالك يا ندى ندى مالها يا بابا

معرفش يا بنتى والله روحى اعمللها كوباية ليمون يا منى خليها تهدى ونفهم ايه حصل

حاضر

ندى مش قادره تبطل عياط كل ما تفتكر الموقف

ماما هوا مين اللى كان على الباب

لسه فاكر

معلش كنت بتكلم فى التليفون

يادى التليفون اللى مخليك مش حاسس بالدنيا

خلاص يا ماما مش عاوز اعرف

لاء لازم تعرف اختك ندى جايه شكلها معيط ومنهاره جوا عند منه

ايه دا بجد ليه ايه اللى حصل

معرفش لسه انا جيت اعملها كوبايه ليمون علشان تهدى ونفهم

ماشى يا ماما انا رايحلها

نادر اول ما قرب منها قلبه وجعه اول مره يشوفها منهاره كدا

جرى عليها واخدها فى حضنه مالك يا ندى ايه اللى حصل

وعنيه دمعت على حالها

منى بتقرب بالعصير

اشربى يا حبيبتى

ندى بتشرب بصعوبه

بعد ما خلصت الكل منتبه لها عاوزين يعرفوا ايه اللى حصل

ها يا ندى يا بنتى ايه اللى حصل

ادتلهم الموبايل

نادر مسك الموبايل وقرأ الرساله

ندى حبيبتى انا اسف ..انا عاوز اكلمك ضرورى

ايه دا يا ندى ..دى من باسم

ندى بدموع ايوه ..احمد هوا اللى شافها مستناش يسمع ردى ..شك فيا من غير ما يسمع ردى ايه

وليد : يا بنتى اهدى اى حد مكانه يعمل كدا بس مد ايده عليكى

لاء طبعا يا بابا يمد ايده احمد مستحيل طبعا

يا حبيبتى يا بنتى باسم دا ربنا يسامحه ازاى يعمل كدا هوا مش مراعى اننا جيران

ومش مراعى انك بقيتى زوجه

نادر يا بنى رايح فين

مش رايح فى مكان انا جاى اهو

............................................................................................

الو ايوه يا باسم انزلى انا عاوزك

عاوزنى فى ايه

بقولك انزل يا باسم عاوز اتكلم معاك

ماشى نازلك اهو

طيب انا مستنيك

ايه يا نادر فى ايه

نادر بعصبيه ايه دا يا باسم

باسم بيبص على الرساله وحط وشه فى الارض

نادر ضربه

باسم وقع فى الارض وعيط ..انا اسف يا نادر بس انا فعلا مش قادر اعيش من غيرها ..والنبى خليها ترجعلى ..انا كأنى كنت فى دوامه او حالة توهان وصحيت ..علشان خاظرى يا نادر خليها ترجعلى

نادر متعصب ومش طايق باسم بس صعب عليه اول مره يشوفه مكسور كدا

اهدى يا باسم بس خلاص الكلام دا ميجيش منه وانت لو بتحبها مكنتش اتسببتلها فى اللى حصل دا كله

هوا ايه اللى حصل

احمد هوا اللى شاف الرساله وشك فى ندى اعتقد ان هيا بتخونه

انا اسف اوى يا نادر بجد مكنتش اقصد وبرضه انا مرضاش ان ندى حد يفكر فيها كدا

طيب انت لازم تكلمه يا باسم

اكلمه ازاى يعنى

يعنى ايه ازاى لازم تعرفه ان ندى مظلومه وانك عملت كدا من دماغك

بس انا لو عملت كدا هاترجعله

نادر بيبص لباسم باستحقار تصدق انا غلطان انك صعبت عليا

...........................................................................................................
احمد بيلف بالعربيه وبيعيط

انتى يا ندى يا ملاك يحصل منك كدا ازاى انا اتخدعت فيكى كدا ازاى

التليفون بيرن

ايه دا دا نادر

الو ايوه يا نادر

احمد انا عاوز اشوفك دلوقت

ليه حصل حاجه

ايوه لما اشوفك ها قولك

انت فين وانا اجيلك

انا بلف بالعربيه

طيب تعالى انا على اول شارعنا تعالى خدنى ماشى

يا ترى يا نادر عاوزنى ليه معقول تكون ندى كلمتهم قالتلهم

ها تقولهم ايه مش معقول ها تفضح نفسها ليه بس كدا يا ندى

نادر ركب ومعاهم باسم

انا شوفك قبل كدا

ايوه انا باسم خطيب ندى الاول

اه انا كدا فهمت

فهمت ايه

انزل لو سمحت

طيب اسمعنى بس

بقولك انزل

فتح باسم الباب ونزل

يا احمد هوا اللى بعت الرساله لندى ندى متعرفش ان بيفكر فيها اصلا

وايه يخليه يتجرأ يعمل كدا

احنا مش فى ايه خلاه يتجرأ احنا فى ندى اللى انت ظلمتها

يعنى بجد يا نادر ندى مش بتحبه يعنى ما فيش حد فى حياتها غيرى

لاء يا احمد بس انت شكيت فيها معتقدش ها تسامحك

معلش هاحاول انا بحبها مقدرش اعيش من غيرها

..................................................................................
احمد دخل لندى الاوضه ندى حبيبتى انا اسف

اول ما ندى شافت احمد كأن روحها ردت لها وفضلت تعيط كتير اول ما سمعت حبيبتى

احمد انت هنا ازاى

انا هنا وانا اسف يا حبيبتى عمرى مش هاشك فيكى تانى ابدا

وقعد جنبها واخدها فى حضنه

الكل سابوهم بهدوء وخرجوا

احمد باس ندى من خدها ندى انا بحبك اوى

وانا كمان يا احمد حبيتك لما مشيت من البيت وجيت هنا وحسيت ان مش هاشوفك تانى

عرفت ان بحبك

بجد يا ندى بتحبينى انا مش مصدق ان سمعت الكلمه دى منك

طيب يلا بقى علشان نرجع بيتنا

لاء انا هافضل عند بابا النهارده

مستحيل يلا حالا

ندى بكسوف ممزوجه بفرحه منوره وشها حاضر

بعد اذنك يا عمى احنا ها نرجع بتنا

ما تخلوكوا هنا النهارده

معلش يا عمى

احنا ها نقضى النهارده فى بيتنا وبكره انا وندى هانسافر نقضى شهر العسل اللى

مقضنهوش مش فاهم يا بنى بس على العموم ربنا يسعدكوا

معلش يا عمى تصبحوا على خير

............................................................................................
ممكن تدخلى بيتنا وانا شايلك ولا برضه لاء

ندى بكسوف لاء انا ممكن اطلب من حضرتك انك تشيلنى

احمد شالها وباسها ودخلوا عش الزوجيه الحقيقى

وقضوا احلى يوم فى عمرهم

وتانى يوم سافروا قضوا احلى شهر عسل

يلا يا احمد ها نتأخر

خلاص يا ندى جيت اهو

واو حبيبتى مش هاسيبك تحرجى كدا

يا احمد بلاش دلع ها نتأخر على فرح منه

معلش نتأخر وشدها حضنها

بلاش دلع بقى يا احمد يلا

.........................................................................................

الكل موجود ومبسوط

منه ومازن ايديهم متشابكه ومازن بيحط بيلمس بصوابعه يشوف دبلة امير

ملقهاش فرح اوى انا بحبك اوى يا منه

حبيبى وانا كمان

ياسمين حامل فى الشهر التانى ومعاها خالد وحبهم قوى ومتفاهم

ندى واحمد مش بيسيبوا ايد بعض والكل فرحان بيهم

يا جماعه انا عندى خبر يجنن

الكل انتبه هااااااااا

نـــــــــــــــــــــدى حامل فى شهرها الاول

الكل الف مبروووك ربنا يخليكوا لبعض ويجى ابنكوا يكمل عليكوا سعادتكوا يارب

...........................................................
يارب تكون النهايه تكون عجبتكم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق