17‏/12‏/2012

زمن لا يعرف للحب عنوان ... الحلقه الرابعه والثلاثون


الحلقة الرابعة والثلاثون
........................
ندى هاتخلصى على امتى كدا

ليه


علشان اجى اخدك

لاء متتعبش نفسك روح لطنط بعد المستشفى وانا هرجع على البيت

لاء معلش انا هاجى اروحك الاول وبعدين اروحلها

مش عاوزاك تتأخر على طنط

لاء متقلقيش متركبيش مواصلات لوحدك

ندى بفرحه جواها حاضر

.........................................................................

ازيك يا ابو حميد

ايه دا !خالوووووووود ايه جابك يابنى انتوا لحقتوا

اصلك وحشتنى قلت اجى اشوفك

يا بكاش ..بجد سبت عروستك وجيت ليه اوعى تكون زهقتك

لاء يا عم مافيش كلام من دا ياسمين دى احسن واحده فى الدنيا

انا ورايا عمليه النهارده

ماشى يا سيدى ربنا يخليكوا لبعض

ربنا يخليك ..احمد عاوز اسألك على حاجه

خير فى ايه

ليه يا احمد احنا حاسين ان انت وندى مش طبيعين

انتوا ...انتوا مين

انا وياسمين وطنط

ايوه يبقى انا عرفت ماما عاوزانى فى ايه *لاء متقلقش كله تمام

بجد

ايوه صدقنى اكيد لو فى حاجه انا هاقول

طيب عاملين ايه سوا

احنا الحمد لله كويسين جدا

طيب الحمد لله

انا هاروح بقى... اشوف اجهز نفسى مش عاوز حاجه

لاء سلامتك

............................................................................................
ندى ازيك

اهلا بيكى يا منار عامله ايه

انا تمام وانتى ايه اخبارك

الحمد لله تمام

ايه اللى جابك هنا

ما انا دخلت صيدله برضه

اه الف مبروك

الله يبارك فيكى ...هوا نادر عامل ايه يا ندى

كويس الحمد لله

طيب سلميلى عليه اوى

حاضر يا منار معلش بعد اذنك ورايا محاضره دلوقت حالا

ماشى سلام

ايه دا مش دا باسم ...باسم ايه ...ايه اللى هايجيبه هنا بس

لقته بيقرب منها

ندى عامله ايه

ندى مرضتش عليه وسابته ومشيت

لحقها ..يا ندى كنت عاوز اطمن عليكى ..يا ترى يا ندى مبسوطه

الحمد لله مبسوطه جدا واحمد احسن انسان ممكن اى واحده تحلم بيه

ليه القسوه دى يا ندى

قسوة ايه ..انت جاى هنا عاوز ايه يا باسم

عاوز اعرف قدرتى تنسينى ولو قدرتى قوليلى ازاى علشان انا مش قادر

وجاى تقول الكلام دا دلوقتى

كلام ايه

لاء مافيش حاجه بص يا باسم يا ريت تحترم ان انا دلوقتى زوجه لانسان فعلا ميستحقش منى غير الاحترام

وانا يا ندى

ندى سابته ومشيت ومردتش عليه

باسم واقف يبص عليها ..انا غبى انا اللى ضيعتك منى بعنادى

....................................................................................

ندى بتقرب من احمد

اتأخرت عليك

لاء يلا اركبى

حاضر

احمد شاف الدموع اللى محبوسه فى عنينها والحزن اللى باين عليها عاوز يسألها مش عارف

ترجم ان الحزن دا هوا سببه وقرر انه لازم يصالحها على الاقل ميفترقوش غير وهما اصحاب

ندى انا عاوز اتكلم معاكى بس لما ارجع بليل استنينى انا هاخلص مع ماما واجى على طول

ماشى يا احمد بس فى حاجه

لما اجى هاقولك

............................................................................................
ازيك يا ماما يا حبيبتى عامله ايه

انا الحمد لله كويسه ..انت عامل ايه يابنى

الحمد لله والله يا ماما مبسوط جدا

بجد طيب ليه مش باين عليك كدا

باين عليه ازاى يعنى

يعنى شكلك مش شكل عريس وكمان نزلت الشغل بسرعه

احمد بتوتر يا ماما متقلقيش والله انا مبسوط جدا وندى فعلا انسانه كويسه

اتمنى يا بنى والله ربنا يسعدك طيب ايه مافيش اخبار

عن ايه يا ماما

عن حمل مراتك

لاء يا ماما مش دلوقتى علشان جامعتها حرام مش هاتعرف جامعتها صعبه

طيب وهيا مالها انا ومامتها ها نريحها

بس هيا تجيب بس

يعنى انتى ها تخلى ياسمين كمان تجيب ولاد وهيا لسه فى 2

ايوه يا بنى لو ربنا اراد ايه يمنع

ماشى ياماما سبيها لله...يلا انا هانزل مش عاوزه حاجه

لاء يا بنى ربنا يسعدك ويفرحكوا دايما يارب

...........................................................................................

منه زهقانه بتحاول تذاكر مش عارفه

تفتح الكمبيوتر برضه مافيش فايده

خرجت تقعد مع مامتها

ازيك يا ماما

حبيبتى تعالى

بتعملى ايه ولا حاجه مستنيه نادر لما يجى اغديه

ايه رأيك يا ماما بعد ماما يتغدى تيجى نروح لندى

لاء يا بنتى بلاش ندى

طيب يا ماما انا زهقانه

طيب انا هاستأذن بابا ونروح النادى

ماشى يا ماما وقوليلى

مش دا مازن مازن ايه يا بنتى لاء مش هوا

لاء ياا ماما هوا

وقربت منه

انا اسفه اوى حضرتك

منى قربت من منه مالك يابنتى

مافيش ياماما

هوا فى حاجه حصلت معاكى انتى ومازن

منه بدموع ايوه يا ماما قلتله انا عاوزه ابعد عنك

وطلعت ان مش قادره... انا وحشه اوى يا ماما مقدرش اكون وافيه لامير

لاء يا حبيبتى دا ملوش دعوه بالوفاء ..دى سنة الحياة يا حبيبتى

انا تعبانه اوى ياماما ...يا حبيبتى معلش بس انتى حبيتى مازن

لاء يا ماما مستحيل احب حد غير امير بس انا يمكن تعودت على مازن

لاء يا حبيبتى اللى شوفته دلوقتى بيقول انه حب

ماما انا عاوزه اروح

ليه يا بنتى حنا لحقنا

معلش ياماما انا اسفه

لاء يا بنتى خلاص قومى
................................................................................................
ندى بتذاكر المحاضره اللى اخدتها

السلام عليكم

ندى انتبهت وعليكم السلام ..هاقوم احضرلك الاكل

انتى اكلتى يا ندى

لاء مستنياك

احمد بأبتسامه ماشى انا نفسى اكل معاكى

ندى فرحانه بأبتسامته وانا كمان واتكسفت ثوانى احضر الاكل

طيب وانا مستنى نفسى مفتوحه اوى للاكل

ندى مش مصدقه طريقه احمد

ايه دا طريقته رجعت حلوه اوى انا مبسوطه ليه كدا

احمد حس سعادة ندى :شكلى كنت ظلمك يا ندى فعلا

ندى بتجهز الاكل تليفونها بيتصل كتير رقم غريب

اايه دا رقم غريب ندى تليفونك يا ندى

رد يا احمد اديه مش فاضيه

خلاص خلص

التليفون ادا مسج
........................................................................................................

انا متأكد انها لسه بتحبنى

نظراتها ليه كلها لوم

هيا تلومنى ليه لو مش بتحبنى

انا غلطان كان لازم اصمم اكلمها

وبعدين انا محتار اوى انا هاكلمها دلوقتى وخلاص

..............................................................................................

احمد بيشوف الرساله مره واتنين مش مصدق

نـــــــــــــــــــــــــــــــــدى

ندى جيت تجرى من شدة صوت احمد فى ايه

فى ايه انتى

انا عملت ايه

مين دا يا هانم ..يعنى مش قادره تستحملى لحد ما نطلق وتعملى اللى انتى عاوزاه

ندى بدموع انا عملت ايه يا احمد

ياااه على البرائه انا خلاص مش هانخدع فيكى تانى

تنخدع فيا

ايوه بصى احنا خلاص

مش ها ينفع نعيش مع بعض تانى ختى لو اخوات

ندى بدموع انا عاوزه اعرف ايه غيرك فى لحظه كدا

رما التليفون فى وشها ونزل ساب البيت

ندى بتبص للتليفون ومش مصدقه اللى بيحصل

نكمل مع الحلقه الاخيره

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق