7‏/12‏/2012

غموض الارواح 1 .....الحلقة الثالثه والاخيرة


الشخص بيقرب ايده وبيتأكد انها مش واخده بالها وحطلها حبايه فى كوبايه بتاعتها
 

وبدأ يكلمها يلا يا حبيبتى اشربى العصير
 

بتمسك العصير ووشها شكله سعيد انا سعيده اوى النهارده يا حبيبى من زمان مدلعتنيش كدا ولا كنت بالحنيه دى
 

معلش يا حبيبتى انا اسف على كل حاجه ضايقتك بس يلا اشربى علشان ننزل نعوم شويا
 

ايوه صح وشربت العصير ونزلوا سوا
 

بدأو السباحه اول مره هيا تتفوق ..وتانى مره كمان ..بدأت تشعر بدوار خفيف
 

حبيبى انا هاطلع اصل دوخت
 

بيقرب منها لاء يا حبيبتى خلينا مع بعض شويه نستمتع باليوم دا
 

لالالا مش قادره انا هاطلع..وبتدور علشان تطلع مسكها من ايديها رايحه فين استنى
 

ومسكها واخد نفس طويل ونزل بيها تحت المايه هيا مش قادره تقاومه الحبايه اخمدت كل قوتها
 

اطمن انها خلاص مش بتتنفس وطلع من البسين دخل اوضته لبس وقفل باب الفيلا كويس ومشى
 

ساره واقفه بتعيط من اللى شافته او اللى الروح ورتهولها
 

ميرنا بتقرب مالك يا ساره فى ايه
 

ممدوح بيقرب انتى شوفتى ايه ولا قالتلك ايه
 

شوفت ماتت ازاى موته بشعه الراجل اللى قولتلكوا عليه هوا اللى موتها
 

ممدوح طيب هيا عاوزاكى تتنتقمى منه يعنى
 

مش عارفه والله مش عارفه
 

ادم بيدخل ..بتعملى ايه هنا يا ساره
 

ساااره بخوف ادم انا انا
 

انتى ايه انطقى جيتى هنا ليه
 

ممدوح بيقرب انت تعرف صحاب البيت دول يا استاذ ادم
 

ادم بحزن ايوه بيتنا وانا صغير

ساره بدهشه بجد
 

ايوه يا ساره بس انا مش بحب اتكلم مع حد ولا اقول لحد انه بيتنا
 

ليه
 

مش عاوز افتكر
 

ممدوح لالالالا لازم تفتكر

انا مش اعرف تفاصيل كتير كل اللى اعرف ان والدتى اتقتلت هنا
 

الروح بتظهر وبتقفل كل الابواب عليهم وكلهم متجمعين حوالين بعض
 

ادم وميرنا بخوف ايه اللى بيحصل
 

ساره ..والدتك هنا يا ادم
 

ادم بأستنكار ...والدتى انتى بتقولى ايه ..لاء طبعا
 

انا فهمت دلوقتى الروح اللى كانت بتظهرلى دى روح والدتك وكانت عاوزه تعرفنا مين قتلها وكمان متعلقه بيك جدا يا ادم ..كل ما تظهر تقول ابنى
 

بس انا عاوزه اسألك هما لقوها امتى وازاى
 

ليه ؟

لو سمحت يا ادم جاوب

لقوها هنا فى البانيو وكانت بقالها 3 ايام ميته

علشان كدا جسمها متأكل وعينيها كمان
 

انا مش فاهم حاجه ..الروح بتقرب من ادم وقفت جنبه واول ما لمسته رجعت لجمالها
 

ادم حاسس بلمسة خده وحد بيلمس شعره جسمه اشعر
 

هيا هنا يا ساره
 

ساره بدموع ايوه
 

طيب انا عاوز اكلمها
 

الام :انا اسفه يا ادم مقدرتش احافظ عليك ولا اخترلك الاب المناسب
 

ساره :بتردد كلامها
 

ادم:بدموع ليه بابا مكنش انسان وحش عاش ومات جنبى وبيحبنى
 

الام:قربت من ساره وهمست
 

ساره طمنتها ان سر موتها ادم مش هايعرف بيه وهايفضل باباه زى ماهوا دايما اقدامه
 

ساره رجعت لحياتها تانى هيا وادم ورجعوا بنفس قوه الحب
 

بس من وقت للتانى تحس بوجود مامته معاههم وبتطمن انهم دايما بخير
 

بس دى حاجه مبقتش بتخوفها وتأقلمت مع حياتها عادى جدا
 

ساره قاعده فى مكان هادى ومعاها ادم استأذنت تظبط الميك اب وراحت الحمام
 

بتغمض عينيها وبتفتح شافت واحده فى المرايه شكلها مخيف
 

بتحاول تمسك رقبتها............

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق