17‏/12‏/2012

زمن لا يعرف للحب عنوان ... الحلقة الثلاثون


الحلقه الثلاثون
................
ايوه مين حضرتك

مين حضرتى !!


عموما مش مهم انا بس بتصل اقولك انا فعلا حبيتك اوى وبتمنالك السعاده من كل قلبى

ندى قفلت السماعه وفضلت تعيط كتير اوى

يا ترى مكالمتك دى سببها ايه يا باسم يا ترى تقصد ايه

انا مخنوقه

منه بتفتح الاوضه ندى انتى فين ...انا هنا فى البلكون

مالك يا ندى بتعيطى ليه

مافيش يا منه مافيش حاجه

لاء هاتقوليلى فى ايه

لاء بس باسم اتصل بيا دلوقت وبيقولى انا حبيتك اوى وبتمنالك السعاده

طيب وانتى زعلانه ليه

مش عارفه يقصد ايه بمكالمته دى وانا خلاص ما فيش حاجه على فرحى

خلاص بقى يا ندى انسيه

والله يا منه انا كنت تقبلت الواقع وخلاص قررت اعيش لاحمد بس ...بس مكالمة باسم غيرت كل حاجه جوايا

تقصدى ايه ..ندى خلاص انتى فرحك كمان اسبوعين واحمد انسان محترم وبيحبك اوى

انا عارفه وانا اكيد عمرى مش ها عمل حاجه احرج بيها بابا ولا اجرح بيها احمد

ربنا يهديكى يا حبيبتى طيب مش يلا علشان تشوفى الفستان

ماشى يا منه بس احمد بيقولى عاوز يجى معانا

ماشى يا ندى خلاص روحوا انتوا بقى

لاء طبعا مينفعش اكون معاه لوحدى

ايوه صح خلاص طيب يلا ادخلى اغسلى وشك واجهزى وانا هالبس اهو

ماشى يلا

...........................................................................................
انا تعبان اوى من غيرها بس هيا اختارت غيرك يكون شريك حياتها

طيب اعمل ايه انا لازم انساها ..بس ازاى انا حبيتها بجد

بس هيا محبتنيش ..وفتح الكمبيوتر ودخل شات

هنا البنات كتير اكيد هلاقى اللى تنسينى

لما اشوف مونى دى ...هاى انا باسم

وانا مونى

منين يا مونى

من كايرو وانت

منها برضه

بتدرسى يا مونى

اهاا كلية تجاره وانت

انا خلصت جامعه وجيش الحمد لله

واو انت كبير يعنى

لاء مش اوى لسه فى ال 26

لاء انا لسه 19 سنه

طيب ما حلو اوى

حلو ايه

ممكن نكون فريندس

شوووووور

..........................................................................................................
ايه رايك يا منه ...منه بدموع افتكرت يومها هيا وامير

زى القمر يا حبيبتى

ندى بحزن ربنا يخليكى يا منه

احمد انا مش قادر اصدق يا ندى اننا خلاص ها نتجوز

ندى باصطناع الفرحه لاء يا احمد صدق بس يارب اقدر اسعدك

انا متأكد ان هاعيش معاكى اسعد انسان

ربنا يخليك ...منه روحتى فين

هااا مافيش حاجه يلا ادخلى غيرى علشان ننزل

يلا يا ندى انتى ومنه نروح نقعد اعزمكوا على حاجه

لا يا احمد معلش انا هارجع البيت

احمد بحزن واضح ليه يا ندى

منه لاحظة الحزن اللى فى عينيه معلش يا احمد بكره كتب الكتاب ورانا حاجات كتير بكره تزهقوا من بعض

انا عمرى ما ازهق من ندى ابدا

ندى بأبتسامه ربنا يخليك يا احمد

**ياااه يا ندى نفسى تغلطى واسمع منك يا حبيبى

ربنا يخليكوا لبعض

..........................................................................................................

جه المؤذون يابابا

ماشى يا نادر خليه يتفضل ..اتفضل

السلام عليكم ها نبدأ يا استاذ العريس فين

احمد بسعاده باينه فى عنيه مش قادر يداريها

انا هنا

طيب نبدأ على بركة الله

وبعد ما خلصوا ندى تعالى المؤذون عاوز يسألك ..موافقه يا بنتى

ندى بتفكر فى باسم وبتتخيل هوا مكان احمد ودا فرحهم ..بس فاقت من حلمها لما افتكرت احمد وطيبته وحنيته وباسم وخذلانه ليها

ايوه موافقه

طيب خير على بركة الله

وتعالت الزغاريط

والكل فرحان الا ندى باين اوى الحزن فى عنيها

بعد كتب الكتاب ما خلص والكل بارك

احمد اخد ندى اجبارى من الكل ونزلوا وحاول بكل قوته يسعدها وفعلا ندى حست بالسعاده وحست انه بيعانى ...صعب عليها فاقررت انها هيا كمان تحاول تسعده

وفعلا قضوا يوم جميل بس احمد كان ناقصه يسمع كلمة حبيبى منها

.............................................................................................................
ايوه يا حبيبتى ...وحشتينى اوى ..الحمد لله اتكتب خلاص...بصراحه يا ميرنا مش قادر اشوف فرحة ندى

زعلان عليها اوى وزعلان من باسم اكتر ..لاء كلامنا بقى محدود...يعنى ايه لا اختى ولا صاحبى ..ايوه

نفسى اشوف فى عنيها الفرحه..الكل مبسوط لكن هيا لاء ..ايوه لانها بتحاول تبينلهم كدا..لكن انا وندى

كنا دايما بنفهم بعض ... ايوه صعبانه عليا بجد بس اللى مخلينى مطمن شويه ان احمد فعلا بيحبها وانسان

محترم جدا ..ايوه ربنا يسعدهم يارب ..عقبالنا ..ماشى هاسكت ..ماشى يا حبيبتى اشوفك بكره... سلام
............................................................................................................. كان يوم جميل اوى يا ندى انا بجد بحبك اوى وبيقرب يبوسها من خدها ندى بعدت تلقائيا

احمد اتضايق بس محبش يضايقها ...معلش يا احمد

لاء ولا يهمك خلاص انتى هاتبقى مراتى

ندى بحزن طيب يا احمد اتفضل اطلع

لاء الوقت اتأخر اوى

اطلعى انتى انا هاستنى لحد ما تطلعى

ندى بأبتسامه ماشى يا احمد

فى نفس اللحظه باسم بيعدى بيشوفها وهيا بتشاور لاحمد بأديها باى
.............................................................................................................
انا بحبك اوى يا منه علشان خاطرى ادينى وادى نفسك فرصه بس نقرب فيها من بعض

لاء يا مازن معلش قولتلك كتير شوف واحده غيرى

بس انا مش قادر اشوف غيرك..لو كنت اقدر كنت عملت كدا من 3 سنين يا منه

يا مازن خلاص بقى انت مش بتزهق

عمرى ما هازهق يا منه انتى حلمى اللى عايش ليه

ماما ياماما

ايوه يا منه

ماما انا هالبس ونازله للدكتوره

ليه يا حبيبتى

مافيش حاجه يا ماما عاوزه اتكلم معاها

ماشى يا حبيبتى

انا تعباااااااااااااانه اوى

ليه يا منه

محتاره مازن دا مش عاوز يسبنى لامير

ليه يا منه هوا عملك ايه

بيتصل بيه وعاوز يتجوزنى

طيب وايه الجديد ما احنا عارفين دا

بس انا تعبت

يبقى بدأتى تتقبليه

منه بفزع قامت وقعدت .. انا لاء طبعا

طيب واتخضيتى ليه

لاء عادى انا متخضتش

يا منه متعنديش نفسك عقلك بيقولك ايوه اتجوزيه وعيشى حياتك وهاتى ولاد

قلبك رافض حاسس انها خيانه لامير بس امير ماااات

منه بدموع ايوه مااات وانا كل حاجه فيا ماتت معاه

لاء يا منه قلبك وعقلك ممتوش انتى بس اللى حابسه نفسك فى دايرة احزان اديله فرصه يا منه

حاولى تقربى منه

لاء مستحيل
.............................................................................................
احمد ملاحظش باسم ..لكن عنيهم تقابلت بس رجعت ركزت مع احمد

انت متستاهلش يا احمد من ساعة ما بقيت مراتك تفكيرى وقلبى ما يكنش غير ليك

باسم نظراته قويه كأنه بيحفظ شكلهم سوا

ندى تجاهلته وبعد ما كانت بتودع احمد رجعت ليه تترجاه ينزل من العربيه يتعشى معاهم

احمد فرح اوى من اصرارها اللى عمره ما شافه .



................نكمل الحلقه الجايه :

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق